کلاهبرداری بزرگ قرن لوله و اتصالات داراکار که بسیار خبرساز شد

هر حمام، توالت یا آشپزخانه باید دارای یک تله اصلی باشد که تمام لوله های داخل را به خطوط تخلیه اصلی یا عمودی خارج از اتاق ها متصل می کند.

همیشه قبل از نصب تله ها از آب بند بودن حداقل 50 میلی متر اطمینان حاصل کنید. قبل از خرید، کاتالوگ سازندگان را برای جزئیات بررسی کنید.

از مخلوط کردن مارک های مختلف لوله و اتصالات داراکار خودداری کنید :

تا حد امکان تمام لوله ها و اتصالات را فقط از یک برند خریداری کنید. گاهی اوقات ممکن است محصولات از برندهای مختلف با یکدیگر سازگار نباشند و باعث مشکلات نصب و عملکرد شوند.

تست فشار همیشه:

پس از نصب اصرار بر آزمایش فشار کل سیستم لوله کشی طبق توصیه سازنده قبل از پرکردن مجدد لوله ها در داخل دیوارها انجام دهید. بزرگترین دلیل برای نشت و مشکلات بعداً می تواند به دلیل عملکرد ضعیف باشد که معمولاً در طول آزمایش فشار ظاهر می شود.

در مورد سیستم زهکشی، اصرار به انجام تست نشتی داشته باشید. این کار از شکستگی دیوارها و کف بسیار گران و زمان بر بعد از اتمام کار جلوگیری می کند.

لوله کشی خوب

فقط به دنبال محصولات لوله کشی بدون سرب باشید:

سرب یک ماده متداول مورد استفاده در لوله ها و اتصالات لوله کشی است که اثرات نامطلوب طولانی مدت بر سلامتی دارد و می تواند به ویژه بر نوزادان و کودکان تأثیر بگذارد.

برخی از این مواد مضر می توانند در آب نفوذ کنند و حتی نمی توانند توسط سیستم های RO حذف شوند. همیشه مطمئن شوید که لوله‌ها و اتصالات لوله‌کشی که استفاده می‌کنید عاری از سرب و سایر فلزات سنگین باشند.

برای استفاده از سیمان های حلال تایید شده مراقبت ویژه داشته باشید:
سیمان های حلال (ترکیبات همجوشی) بخش بسیار کوچکی از سیستم لوله کشی شما را تشکیل می دهند، اما در ایجاد یک اتصال خوب از اهمیت اساسی برخوردار هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.