عرقیات گیاهی ارومیه که به عنوان لوسیون ضد جوش برای صورت عمل می کند

شاهین مجید، رئیس جهانی سابینسا می‌گوید: امروزه مصرف‌کنندگان به دنبال جایگزین‌های طبیعی برای طب سنتی هستند.

امروز، NutritionInsight به جدیدترین نوآوری ها و پیشرفت ها در عرقیجات های گیاهی نگاه می کند.

فرصت‌هایی برای عرقیجات گیاهی
دکتر الیور شنور از آلپ نوتریشن خاطرنشان می‌کند: «فرصت‌های عرقیات گیاهی ارومیه در مکمل‌های غذایی، نوشیدنی‌ها، تغذیه ورزشی و محصولات سبک زندگی خوب تا بسیار خوب است، زیرا بسیاری از گرایش‌ها و نیازهای مصرف‌کننده را پوشش می‌دهند».

مجید خاطرنشان می‌کند: «مصرف‌کنندگان، و به‌ویژه نسل‌های هزاره، در مورد سلامت خود فعال‌تر هستند و استفاده به موقع از محصولات گیاهی برای مصرف‌کنندگان جذاب است.

آنها می توانند به راحتی به اطلاعات زیادی دسترسی پیدا کنند و می توانند در مورد مزایای محصولات گیاهی عمیق تر از آنچه که قانوناً روی برچسب ها یا مواد بازاریابی مجاز است، بیاموزند.

چالش‌های موجود در بازار
شفافیت و قابلیت ردیابی مسائل اصلی در صنعت مواد طبیعی امروزی است، زیرا آنها مستقیماً به نگرانی‌های اساسی مصرف‌کنندگان در مورد غذا، نوشیدنی و محصولات غذایی حاوی عرقیجات گیاهی اشاره می‌کنند.

این به گفته تیموتی اولگن، مدیر تغذیه و سلامت BU، Naturex است.

«مصرف‌کنندگان می‌پرسند: گیاه اصلی از کجا آمده است؟ این ماده چگونه پردازش شد؟ اولاگن می گوید.

“این یک چالش واقعی برای تولید کنندگان مکمل ها و مواد غذایی است زیرا به این معنی است که آنها باید بیش از هر زمان دیگری از منشأ موادی که استفاده می کنند آگاه باشند.”

اولاگن توضیح می‌دهد: «راه‌حل ما برای این چالش یک مفهوم مشتری محور به نام Source-Convert-Deliver است که دانش فنی ما را در زمینه‌های کلیدی که بیشترین اهمیت را در صنعت تغذیه امروز دارند، برجسته می‌کند.

“این سه ستون تخصص ما را به نمایش می گذارد: منبع یابی پایدار مواد با قابلیت ردیابی و شفافیت کامل.

تحقیقات بیشتری برای بررسی بیشتر و عمیق اثرات مفید عرقیجات های گیاهی برای سلامتی مورد نیاز است، زیرا طبیعت قطعا چیزهای بیشتری برای دادن به انسان دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.