سرامیک طرح فرش که از دندان های کوسه درست شده است

محصولات نیمه تمام از نظر توزیع اندازه ذرات، رطوبت پودر، چگالی ظاهری سبز و خشک، استحکام خمشی سبز و خشک، انقباض پس از پرس و خشک شدن برای برجسته کردن حضور نهایی گلوگاه در چرخه تولید مشخص شدند.

محصولات نهایی به طور کامل از نظر خواص تکنولوژیکی (انقباض خطی شلیک، جذب آب، چگالی ظاهری، تخلخل باز، مقاومت خمشی، رنگ سنجی) مشخص شدند.

خواص سرامیک طرح فرش نهایی رضایت بخش بود، از آنجایی که مقادیر تمام پارامترهای تکنولوژیکی ثبت شده برای بدنه های تولید شده با زباله کاملاً با الزامات استاندارد برای ظروف سنگ چینی (ISO13600) مطابقت دارد. علاوه بر این، معرفی ضایعات اینرسی شده اجازه می دهد تا دمای پخت را تا 40 درجه سانتی گراد با توجه به معیار کاهش دهد.

تنها اشکال مشاهده شده مربوط به رنگ بدنه‌های سرامیکی است: مقدار آهن موجود در شیشه اینرسی شده منجر به رنگ نهایی تیره‌تر می‌شود. چکیده گرافیکی مقدار آهن موجود در شیشه اینرسی شده منجر به رنگ نهایی تیره تر می شود.

چکیده گرافیکی مقدار آهن موجود در شیشه اینرسی شده منجر به رنگ نهایی تیره تر می شود. چکیده گرافیکی
چشم انداز
صنعت سنتی سرامیک یکی از سنگین ترین مصرف کنندگان منابع طبیعی خام است. با توجه به اینکه نیاز به کاشی به طور مداوم در حال افزایش است، مصرف مواد اولیه نیز افزایش می یابد. نگرانی فزاینده در مورد تامین مطمئن و مقرون به صرفه مواد خام برای صنعت سرامیک، از جمله فلاکس، در سراسر جهان وجود دارد.
جرم٪ و K2O در محدوده 0.51-7.63 جرم٪٪. بر اساس ترکیب شیمیایی، GW را می توان به عنوان یک شار فلدسپاتیک کوارتز از نوع NKQ1 طبقه بندی کرد و یک گرانیتوئید خام مناسب برای کاربرد در تولید کاشی و سرامیک در نظر گرفته می شود.
جرم%). بر اساس ترکیب شیمیایی، GW را می توان به عنوان یک شار فلدسپاتیک کوارتز از نوع NKQ1 طبقه بندی کرد و یک گرانیتوئید خام مناسب برای کاربرد در تولید کاشی و سرامیک در نظر گرفته می شود.
ضایعات گرانیت آپلیت به عنوان ماده اولیه برای تولید کاشی های کف سرامیکی فضای باز
یکی از مشکلات قابل توجه در تولید کاشی و سرامیک، مصرف بسیار بالای منابع طبیعی مانند خاک رس، فلدسپات و کوارتز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.