سرامیک پرسلان سه بعدی که در سایه چشم استفاده می شود

اکثر مردم پس از بررسی همه گزینه ها تصمیم می گیرندکاشی های چینیبهترین گزینه برای آنها هستند. با این حال انتخاب با شماست. خبر داشتن.

کجا برای خرید
در اینجا در کاشی کارخانه اوت لت و ، ما شما را تشویق می کنیم که در اطراف خرید کنید زیرا مطمئن هستیم که در پایان به ما باز خواهید گشت. ما بیشترین گردش مالی سهام را در سیدنی در یک مکان داریم.

ما به طور مستقیم محصولات را از تولید کنندگان در اروپا وارد می کنیم و سپس مستقیماً با قیمت عمده فروشی به عموم می فروشیم.

ما کارکنانی دوستانه داریم که بیش از 100 سال تجربه ترکیبی در صنعت کاشی دارند.

تفاوت کاشی سرامیک پرسلان سه بعدی و پرسلان: کدام یک برای پروژه خانه شما مناسب است؟ اگر تا به حال به شما گفته شده است که تراشه های سرامیکی به راحتی می ریزند، دلیل آن این است.

کاشی کف و دیوار چینی مات سبز سانتافه کاشی آیوی هیل (8.99 دلار متر مربع یا 92.78 دلار برای هر مورد) انبار خانه من در حال بازسازی حمام در آپارتمان قبل از جنگ خود در شهر نیویورک هستم.

بنابراین به دو دلیل کلیدی از آنچه پیش‌بینی می‌کردم استرس‌زاتر بود: از آنجایی که منهتن است، به‌طور مسخره‌ای گران است و از آنجایی که یک تعاونی است، واقعاً نمی‌توانم هیچ‌کدام از آن را انجام دهم.

بعد از سه ماه مشورت و گرفتن قیمت، بالاخره حدود پنج هفته پیش یک پیمانکار استخدام کردم.

از زمانی که سپرده‌ام را به آنها پرداخت کردم و محدوده کاری پیشنهادی را برای تأیید به هیئت مدیره تعاونی‌ام ارائه کردم، زمان زیادی را صرف انتخاب وسایل و کاشی‌هایی کرده‌ام که هم واقعاً دوستشان دارم و هم می‌توانم بپردازم.

من در طول این فرآیند چیزهای زیادی یاد گرفتم (و من فردی هستم که با کمک پدرم در تمام تلاش‌هایش برای بهبود خانه بزرگ شدم).

من به احتمال زیاد یکی از بدترین مشتریان یک شرکت بازسازی/ساخت و ساز هستم زیرا به اندازه کافی در مورد لوله کشی، کاشی کاری و برق می دانم که آزاردهنده باشد و بنابراین سوالات زیادی می پرسم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.