دستگاه قهوه ساز صنعتی بیزرا که می تواند چای هم دم دهد

خطوط مربعی و تمیز که توجه فوق العاده به جزئیات را افزایش می دهد، که با تضاد بین سطوح مات بدنه رنگ شده و فلز براق بدنه مشخص می شود.

امروزه دستگاه قهوه ساز صنعتی بیزرا مجهز به دوز حجمی قابل برنامه ریزی، غشای دیجیتال و کنترل تحویل ریزپردازنده، پنل دکمه ای با 4 انتخاب دوز قهوه و دکمه برای تحویل مداوم و توقف است.

گروه فشرده در برنج با روکش نیکل با محفظه تزریق قهوه عمودی و سیستم فشار، مزیت های یک مدل بسیار قابل اعتماد را تکمیل می کند.

La Pavoni که در سال 1905 توسط Desiderio Pavoni در یک کارگاه کوچک در میلان تأسیس شد، تاریخچه قهوه اسپرسو را ثبت کرد. پس از خرید اختراع ثبت شده توسط لوئیجی بزرا، مهندس. Pavoni اولین دستگاه قهوه ساز حرفه ای را ایجاد کرد: Ideal.

Ideale علاوه بر اولین طراحی و ساخت، اولین محصولی بود که به صورت سری تولید و به بازار عرضه شد، بنابراین به انتشار قهوه اسپرسو ایتالیایی در اروپا و جهان کمک کرد.

Pavoni SpA در طول سال ها با نمایندگان عمده طراحی صنعتی در ایتالیا همکاری داشته است.

همکاری با جیو پونتی ، آلبرتو روسلی و آنتونیو فورنارولی باعث ایجاد اولین دستگاه قهوه اسپرسو دیگ افقی، La Cornuta در سال 1948 شد .

مدل Europiccola Professional که از سال 1961 تولید شده است، از سال 1974 در موزه هنر مدرن نیویورک به نمایش گذاشته شده است.

با گذشت زمان، این شرکت به نوآوری و توسعه محصولات جدید، همیشه با توجه خاص به طراحی و ارگونومی، و همچنین به جستجوی راه حل های تکنولوژیک ادامه داده است. مدل‌های سنتی اهرمی و نیمه خودکار با مدل‌های الکترونیکی با دوز حجمی قابل اعتماد و در زمان‌های اخیر یک دستگاه مدولار تمام اتوماتیک به شما ملحق شده‌اند که به شما امکان می‌دهد قهوه اسپرسو و کاپوچینو را فقط در چند ثانیه بدون مهارت دستی اپراتور تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.