مایع ظرفشویی عبیدی که بوی آن تا چند روز بر روی دستان شما می ماند

با تجمع چند قطره صابون ظرفشویی مخلوط با آب گرم، با تجمع محصولات آرایشی و موهای چرب مبارزه کنید. آگهی – ادامه مطلب را در زیر بخوانید

6. لباس های قابل شستشو با دست را بشویید.

می توانید به جای مایع ظرفشویی عبیدی که برای شستن مواد ظریف دستی استفاده می کنید، از یک قاشق غذاخوری صابون ظرفشویی استفاده کنید.

7. مگس میوه را به دام انداخته و بکشید. سه قطره صابون ظرفشویی را به یک کاسه سرکه اضافه کنید (که حشرات کوچک را جذب می کند). مواد شوینده کشش سطحی را کاهش می دهد، بنابراین مگس ها غرق می شوند و غرق می شوند. مرتبط: 7 کاربرد هوشمند سرکه »

8. لکه های روی فرش را پاک کنید. یک قاشق غذاخوری مایع ظرف را در دو فنجان آب گرم حل کنید و لکه را با یک پارچه سفید تمیز آغشته به محلول پاک کنید.

این کار را تا جایی تکرار کنید که لکه جذب پارچه شود و از روی فرش محو شود. سپس با آب سرد اسفنج کنید و با یک پارچه تمیز خشک کنید.

9. کابینت های آشپزخانه را پاک کنید.

درست مانند وسایل آشپزی شما، کمدها نیز می توانند هنگام تهیه شام ​​چرب شوند. کمی صابون ظرفشویی را به یک بطری اسپری با آب گرم اضافه کنید تا کثیفی از بین برود. سپس، با یک دستمال خوب آبکشی کرده و خشک کنید. 10. لکه های روغن را از بتن پاک کنید.

اگر نقطه ای را در کف گاراژ خود مشاهده کردید، لکه را با جوش شیرین بپوشانید و سپس مقداری مایع ظرف را روی آن بریزید. با یک برس پلاستیکی تمیز کنید و بگذارید همه چیز برای چند ساعت بماند. بشویید و این کار را تکرار کنید تا لکه از بین برود.

مواد شوینده ظرفشویی ممکن است یکی از مواد اصلی سینک ظرفشویی باشد، اما قدرت پاک کنندگی آن در تمام خانه فوق العاده مفید است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.