چای ماسالا با شیر یکی از کامل ترین صبحانه ها برای کودکان 3 ماهه می باشد

در یک قابلمه متوسط ، ادویه های له شده، آب و زنجبیل رنده شده (یا ورقه شده) را اضافه کنید و روی حرارت زیاد بگذارید تا بجوشد.

برای اینکه چای ماسالا با شیر زنجبیلی کمتری داشته باشید، به جای رنده کردن، مقدار زنجبیل و برش را کم کنید). سپس حرارت را کمی به متوسط/متوسط ​​کم کنید و به مدت 15 دقیقه یا تا زمانی که حدود یک سوم کاهش یابد، بجوشانید.


چای (برگ یا کیسه های شل) و شیر بدون لبنیات انتخابی (ما عاشق نارگیل سبک کنسرو شده) را اضافه کنید و حرارت را کم کنید. روی آن را بپوشانید و به مدت 5 دقیقه به پخت ادامه دهید تا طعم ها با هم مخلوط شوند. سپس حرارت را خاموش کنید و اجازه دهید 5 دقیقه دیگر (با پوشش) یا بیشتر دم بکشد تا طعم بهتری پیدا کند.
شیرین کننده دلخواه را به طعم اضافه کنید (ما استویا یا شربت افرا را ترجیح می دهیم، اما شکر سنتی تر است). قبل از سرو از یک صافی مشبک صاف کنید.
باقی مانده های صاف و خنک شده را تا 3 تا 4 روز در یخچال نگهداری کنید. دوباره روی اجاق گاز یا در دستگاه کف ساز شیر گرم کنید. فریزر مناسب نیست.

دستور تهیه پودر چای ماسالا | پودر چای ماسالا | چای کا ماسالا با دستور پخت دقیق عکس و ویدیو. دستور تهیه مخلوط ماسالا معطر و تند که به نوشیدنی چای هندی اضافه می شود تا طعم و مزه تر و لذت بخش تر شود.

نوشیدنی چای هندی یا معمولاً به عنوان چای ماسالا شناخته می شود، از ترکیب خوب پودر چای با مخلوط ادویه اضافه شده به نام چای ماسالا ساخته می شود. اساسا مخلوط ادویه ها روی پودر چای به آب در حال جوش اضافه می شود.

به خصوص با چای ماسالا با طعم هندی، با ترکیب منحصر به فردی از ادویه ها ناقص است. این پست دستور پخت به مخلوط چای ماسالا و نحوه استفاده از آن برای تهیه یک نوشیدنی با طراوت اختصاص دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.