خیارشور یک و یک که رد فریزر یخ نمی زند

خیارشور ممکن است فواید بسیاری برای سلامتی داشته باشد که برخی از آنها در زیر توضیح داده شده است:

بازیابی تعادل الکترولیت الکترولیت ها نمک هایی هستند که بدن برای انجام وظایف حیاتی خود به آنها نیاز دارد و کمبود آنها ممکن است منجر به برخی مشکلات سلامتی مانند کم آبی بدن شود.

باید گفت خیارشور یک و یک سرشار از سدیم است که یکی از الکترولیت ها است.

بنابراین ممکن است برای کسانی که به دلیل استفراغ یا کم آبی املاح زیادی از دست داده اند مفید باشد و برخی از ورزشکاران پس از ورزش برای بازگرداندن الکترولیت بدن خود آب ترشی می نوشند و اگرچه شواهدی مبنی بر بهتر بودن آب ترشی وجود ندارد.

نسبت به نوشیدنی های معمولی آب یا الکترولیتی، می توانید مقدار کمی از آن را بنوشید.

تامین آنتی اکسیدان خیارشور مانند سایر سبزیجات و میوه ها حاوی موادی به نام آنتی اکسیدان است که در مبارزه با اثر مواد شیمیایی مضر تولید شده در بدن که باعث بیماری های مختلفی مانند بیماری های قلبی و سرطان معروف به رادیکال های آزاد می شود، نقش دارد .

بررسی منتشر شده در سال 2017 در ژورنال (Cochrane Database of Systematic Reviews)، که شامل 19 مطالعه در افراد مبتلا به دژنراسیون ماکولا بود، نشان داد که مکمل های آنتی اکسیدانی ممکن است پیشرفت دژنراسیون ماکولا وابسته به سن را که علت اصلی نابینایی در افراد مسن است، کند کند.

تنظیم سطح قند خون خوردن خیار شور تهیه شده با آب نمک بر پایه سرکه ممکن است به کنترل گلوکز خون کمک کند.

تثبیت قند خون برای افراد مبتلا به دیابت مهم است و همچنین از احساس گرسنگی شدید جلوگیری می کند. در یک مطالعه کوچک که در سال 2013 در مجله مواد غذایی کاربردی منتشر شد.

14 بزرگسال که همگی سالم بودند، اما در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2 بودند، به دو گروه تقسیم شدند: گروه اول 750 میلی گرم اسید استیک به شکل سرکه مصرف کردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.