گلدان گل آناناس

این پروژه DIY دارای پیچیدگی است. ترکیب رنگ را در نظر بگیرید و در مورد افزودنی های مورد نیاز برای اینکه گلدان گیاه مانند غذا به نظر برسد فکر کنید. به بستنی گل رز فکر کنید.

یا گلدان گل هویج بوته ای. بعضی ها گلدان گل هندوانه و آناناس را دوست دارند. دیگران دوست دارند خلاقیت بیشتری داشته باشند و یک کاسه سوپ رشته درست کنند.

گلدان پلاستیکی برای گل، حکم خانه برای گل دارد از این جهت بسیار حائز همیت است و باید به نوع نیاز گیاه به آبدوست بودن یا کم آبدوست بودن مثل خانواده کاکتوس ها توجه کرد.

با تعطیلات طولانی تر از حد معمول، و زمان هایی که نمی توانید بیرون بروید، باغ را الهام بخش خود کنید. ایجاد گلدان های جدید یک راه سرگرم کننده برای تزئین خانه و جلب توجه بچه ها از مخرب بودن است. اطمینان حاصل کنید که ابزاری که استفاده می کنید ایمن و مناسب کودک هستند.

مطمئن شوید که قسمت بیرونی گلدان رنگ شده مهر و موم شده است. سپس می توانید رنگ بزنید. ممکن است بخواهید قبل از نقاشی روی داستان ابتدا یک استوری بورد بسازید.

انتخاب یک گلدان پلاستیکی بزرگ درجه یک به راحتی می تواند تاثیر مستقیم و  قابل توجهی را در کیفیت رشد و سلامت گل و گیاه ایفا نماید.

می توانید از یک گلدان یا چند گلدان سفالی برای ایجاد داستان استفاده کنید. خلاق است و مهارت های سازمانی کودکان را بهبود می بخشد. مهمتر از همه، همه شما را مشغول می کند!

یک لایه تخته سیاه دور گلدان اضافه کنید. سلام، پرستو، شما یک گلدان برای یادگیری همه موضوعات در خانه یا باغ خود دارید! این کار را با گلدان سفالی یا سفالی انجام دهید، زیرا به اندازه کافی قوی هستند تا لایه بیرونی را نگه دارند.

استفاده از گلدان سفالی امروزه رونق خوبی گرفته است و افراد برای زیبایی منازل و محل سکونت خود از گیاهان زیادی استفاه می کنند.

گاهی اوقات، وقتی گلدان هایی را برای فضای داخلی یا باغ ایجاد می کنیم، فقط فکر می کنیم رنگ، رنگ، رنگ می کنیم. لازم نیست این گلدان ها به کودکان اجازه می دهد به خلاقیت خود ادامه دهند. گلدان ها یا گلدان ها می توانند جمعه کلاس ریاضی باشند و شنبه چهره ای شاد!

این یک نقاشی گلدان برای ساخت یک حیوان خانگی جدید است. با استفاده از گلدان های سفالی و گلدان های سفالی می توانید انواع حشرات را درست کنید.

به یک عنکبوت پشتی گل داودی یا یک کاشت درختچه ای بلند فکر کنید. یا یک پروانه رز و زنبور گل همیشه بهار را به عنوان سبدهای آویزان در نظر بگیرید. آنها هر اتاق یا باغی را روشن می کنند.

هنگامی که موجود خود را خلق می کنید، با رنگ آمیزی پوشیده می شوید. این یک چالش برای نقاشی روی گلدان است. ممکن است برای تکمیل شکل گلدان به مواد اضافی نیاز داشته باشید.

استفاده از گلدان سفالی امروزه رونق خوبی گرفته است و افراد برای زیبایی منازل و محل سکونت خود از گیاهان زیادی استفاه می کنند.

اسپری قبل از افزودن رنگ، گاهی اوقات می تواند بهتر عمل کند. این یک فعالیت لذت بخش برای انجام یک خانواده در طول تابستان است!

  • منابع:
    1. 12 Flower Pot Color Ideas: Go Potty and Design Your Own Pots!

  • تبلیغات:
    1. درمان بیماری پارکینگسون با خوردن ارده امکان پذیر شد!
    2. قابلمه عروسی که میلیاردی فروخته شد!
    3. تاثیر مصرف آلو خشک در پیشگیری از بیماری ها
    4. 8 مزیت لیمو برای سلامتی