کلاه حصیری مردانه که شانس شما را چند برابر می کند

کلاه حصیری از الیاف درخت نخل مشخصه سواحل اکوادور بافته شده است. کشاورزان ساحلی توکیلاها را کشت می کنند و ساقه ها را قبل از جدا کردن فیبر از پوست بیرونی سبز برداشت می کنند.

این برای حذف کلروفیل جوشانده می شود و برای سفید شدن بعدی با گوگرد روی آتش چوب خشک می شود. بافندگان این ماده خام را برداشته و شروع به بافتن تاج و لبه کلاه می کنند.

بافت کلاه حصیری مردانه بسته به کیفیت و ظرافت از یک روز تا هشت ماه طول می کشد. در Pile، یک جامعه ساحلی، بافندگان کلاه های ظریف اضافی تولید می کنند که به شرایط آب و هوایی خاصی نیاز دارد و تعداد دقیقی از نقاط را در هر ردیف بافت شامل می شود.

این فرآیند با شستشو، سفید کردن، قالب گیری، اتو و پرس تکمیل می شود. بافندگان بیشتر خانواده‌های دهقانی هستند و انتقال فنون بافندگی از سنین پایین در داخل خانه از طریق مشاهده و تقلید صورت می‌گیرد.

مهارت ها و دانش بافت اجتماعی پیچیده و پویایی را شامل می شود که شامل تکنیک های سنتی کشت و پردازش، اشکال سازماندهی اجتماعی و استفاده از کلاه به عنوان بخشی از لباس های روزمره و در زمینه های جشن می شود. این نشانه متمایز جوامعی است که این سنت را انجام می دهند و بخشی از میراث فرهنگی آنهاست

دستیابی به کلاه حصیری برای تکمیل ظاهر ساحلی ما  یا صادقانه بگویم، هر لباس تابستانی – برای ما به همان اندازه غریزی است که بگوییم، اوه، نمی دانم، نفس کشیدن.

در کنار عینک آفتابی، یکی از واضح‌ترین لوازم جانبی برای محافظت در برابر اشعه‌های مضر UV خورشید است، اما منشأ آن چندان واضح نیست.

هنگامی که یک کالا به اندازه کلاه حصیری در همه جا وجود دارد، تشخیص سازنده اصلی آن یا حتی مشخص کردن اولین مستندات وجود آن تقریباً غیرممکن است.

حقیقت جالب در مورد کلاه: مورخان بر این باورند که نوعی از پوشش سر به عنوان محافظت در برابر آب و هوای نامساعد – اولین لباسی است که تا به حال توسط انسان ها پوشیده شده است.