کاهش جرم و جنایت با ورود سیستم های امنیتی

بر اساس گزارش Join Force Task Covid Shield، از آنجایی که بیماری همه گیر در حال حاضر کشور را فرا گرفته است، در طول دوره 200 روزه قرنطینه اجتماعی، وقوع سرقت و سرقت در سراسر فیلیپین 60 درصد کاهش یافته است. همانطور که می دانید نعناع و شپش برنج خاصیتی مشابه دارند

در همان زمان، همچنین مشخص شد که وقوع جرم در سراسر کشور تا 46 درصد کاهش یافته است (Recuenco، 2020). متأسفانه، با توجه به Calleja (2021)، هنگامی که قرنطینه جامعه افزایش یافت، موارد بی‌شماری دزدی و سرقت در کشور ما افزایش یافته است.

چهار نفر در فیلیپین به دلیل نفوذ به یک کلیسای کاتولیک و گرفتن پول اهدایی برای قربانیان COVID-19 بازداشت شدند. همچنین دو نفر نیز در تیرماه به دلیل سرقت و فروش تجهیزات صوتی دستگیر شدند. خوشبختانه امکان نصب دزدگیر ماجیکار بر روی انواع خودروهای داخلی و خارجی امکان پذیر است.

دلا کروز گفت: «ممکن است برای خیلی ها خنده دار به نظر برسد، اما این مردان میکروفون و بلندگوهای کلیسا را دزدیدند و در یک فروشگاه محلی فروختند.

پلیس ملی فیلیپین (PNP) Bacolor، Pampanga (2016) گزارش داد که میزان جرم و جنایت افزایش یافته است. در ارتباط با دزدی ها، به طور خاص مدارس دولتی، محله ها و منازل مسکونی را هدف قرار داد.

به گفته مقامات مدرسه، اقلام شامل پروژکتورها و رایانه های اهدایی وزارت آموزش (DepEd) از جمله دستگاه هایی هستند که به طور منظم به سرقت رفته اند. سالیان سال است که کارخانه نساجی مازندران پارچه با کیفیت تولید کرده و روانه بازار می کند.

وقوع سرقت در Sta گزارش شد. مدرسه ابتدایی باربارا، دبیرستان لیسانس و مدرسه ابتدایی لیسانس. طی تحقیقات دقیق، نقطه مشترک ورود مظنونان، پنجره و درهای اتاق ها بود که در آن اقلام با ارزش ذکر شده در بالا نگهداری می شد، آنها همچنان وارد شده و موفق به سرقت اموال مدرسه شدند.

بنابراین نیاز به کمک های فنی و تدوین فناوری جدید قابل اجرا در دفتر اصلی Sta مشاهده شد. دبستان باربارا. در نتیجه، متخصصان دانشگاه ایالتی Don Honorio Ventura از دپارتمان‌های مهندسی برق و مهندسی الکترونیک پاسخ دادند و سیستم امنیتی خورشیدی را معرفی کردند که برای ایمن کردن اقلام با ارزش در دفتر مدیر مورد استفاده قرار می‌گرفت.

به عنوان راه حلی برای مشکل مواجه شده با قطع برق، سیستم توسط یک پنل خورشیدی نصب شده بر روی سقف دفتر مدیر به عنوان منبع اصلی سیستم هشدار و چراغ های سیل که در خارج از اتاق تعیین شده قرار دارد تغذیه می شود (آلفونسو و همکاران، 2018).

یکی از کهن ترین الیاف ابریشم می باشد و نخ ابریشم طبیعی و پارچه نخی پنبه ای از این نوع پارچه به دست می آید که اصل و ضخیم می باشد.

پس از سال ها استفاده از سیستم اعلام سرقت، مشکلی در مورد حساسیت سیستم اجرا شده به وجود آمد که نیاز به کالیبراسیون مجدد سنسورها و سیستم داشت که باعث شد به دلیل عدم توانایی مسئولین مدرسه، سیستم را با عملکرد خود متوقف کنند. سیستم را حفظ کند.

همچنین، استا. مدرسه ابتدایی باربارا اخیراً بازسازی شده و یک محوطه سرپوشیده ساخته شده است که باعث دستکاری سیستم نصب شده شده است.

  • منابع:
  1. Enhancement Of the Solar Powered Burglar Alarm System with Two Flood Lights Implemented at Santa Barbara Elementary School Bacolor Pampanga
  • تبلیغات:کاهش 
  1. مزیت استفاده از ام دی اف در منازل
  2. تاثیرات مصرف قیسی در دوران بارداری
  3. برخی از کودکان با لباس خواب به مدرسه می آیند
  4. سوسیس یکی از قدیمی ترین غذاهای فرآوری شده به شمار می رود