کاشی سرامیک در شیراز که حالت ارتجاعی دارد

کاشی های سرامیکی در مقایسه با پرسلن، دوام کمتری دارند. بنابراین، ممکن است بخواهید کاشی‌های سرامیکی را در مکان‌ها و سطوح کم تردد نصب کنید که فرسودگی و پارگی زیادی ندارند. همچنین سرامیک متخلخل تر از چینی است، به این معنی که مایعات را راحت تر جذب می کند. مک کوی می‌گوید: «رده‌بندی‌های تخلخل بسیار مهم هستند.

“تخلخل نسبت فضای خالی (یا سوراخ هوا) به مواد جامد در یک کاشی سرامیک در شیراز است که بر درصد آب جذب شده در کاشی تأثیر می گذارد. تخلخل بیشتر به این معنی است که کاشی های سرامیکی بیشتر مستعد لکه شدن و جذب رطوبت هستند.

در نتیجه، آنها نیاز به تمیز کردن مکرر نسبت به چینی دارند. اگر بودجه شما اجازه می دهد، می توانید پرسلن را در مناطق مستعد رطوبت انتخاب کنید.

کاشی‌های سرامیکی می‌توانند از نظر اندازه و رنگ متفاوت باشند، که برای صاحب‌خانه‌هایی که به حفظ ظاهری یکدست اهمیت می‌دهند، اهمیت دارد.

همچنین، به خاطر داشته باشید که بدون گرمای تابشی زیر، کاشی و سرامیک می تواند روی پاهای شما سرد باشد و برای مدت طولانی ایستادن روی آن ناراحت کننده باشد. کاشی و سرامیک نصب نشده با هزینه 1 تا 8 دلار برای هر فوت مربع، نصب آن نسبتاً دشوار است.

از نظر فنی، پرسلن نوعی سرامیک است، اما پرسلن از ترکیبی از خاک رس با درجه بالاتر ساخته می شود و در دماهای شدیدتر از سرامیک پخته می شود. این باعث می شود پرسلن سخت تر و متراکم تر از کاشی و سرامیک باشد و همچنین بادوام تر و کمتر متخلخل شود.

دو نوع اصلی کاشی چینی وجود دارد. در چینی با بدنه، رنگ و بافت تمام طول کاشی را می گذراند و تراشه ها یا خراش ها را پنهان می کند. قوی و بادوام، فاقد لعاب است که از بین برود. برای کف، دیوار و میز کار مناسب است.