نمک طبیعی که در کره حنوبی متعلق به دوره جومونگ بوده است

اگر به فکر شروع یک رژیم ورزشی جدید و شدیدتر هستید و به این فکر می کنید که چگونه به درستی آبرسانی کنید، بهتر است با پزشک خود در مورد اینکه چگونه ممکن است بر سلامت و نیازهای غذایی شما تأثیر بگذارد صحبت کنید.

افسانه 6: اگر فشار خون بالا ناشی از نمک طبیعی زیاد بود، می توانید بگویید
بیش از 30 درصد از بزرگسالان استرالیایی فشار خون بالا دارند و به گفته بنیاد قلب ، نیمی از آنها حتی آن را نمی دانند.

اکثر افراد مبتلا به فشار خون بالا هیچ علامتی ندارند، بنابراین مهم است که فشار خون خود را به طور منظم چک کنید.

اگر فشار خون بالا دارید، کاهش نمک، همراه با فعالیت بدنی منظم، تعدیل مصرف الکل، ترک سیگار و کاهش استرس ممکن است به مدیریت آن کمک کند و خطر آسیب به بدن شما را کاهش دهد.

از کمبود ید جلوگیری می کند


نمک یددار یکی از رایج ترین منابع ید است. ید برای ساخت هورمون تیروئید حیاتی است. این بخش بسیار مهمی از رژیم غذایی ما است، زیرا بدن به طور طبیعی ید تولید نمی کند.

بدون مقادیر کافی ید، تیروئید در تلاش برای تامین نیاز بدن به هورمون تیروئید بزرگ می شود. این ممکن است منجر به شرایط جدی مانند ایجاد گواتر یا کم کاری تیروئید شود.

بدن همچنین برای رشد مناسب ساختار مغز و استخوان در دوران بارداری و سال های اولیه رشد کودکان خردسال به هورمون های تیروئیدی نیاز دارد.

اگر مادر باردار یا شیرده کمبود ید داشته باشد، کودکان ممکن است دچار ناتوانی ذهنی شوند که قبلاً به عنوان عقب ماندگی ذهنی شناخته می شد. مصرف کافی نمک یددار می تواند از چنین کمبودها و نتایج کشنده ای جلوگیری کند.

آبرسانی به دهان
نمک برای حفظ سطح هیدراتاسیون بدن ضروری است. حفظ تعادل الکترولیت برای عملکرد روان اندام ها بسیار حیاتی است. این الکترولیت ها در درجه اول شامل منیزیم ، پتاسیم ، کلسیم و سدیم هستند.