لوله پلیکا ده که در برابر گرما منعطف و سنگین می شود

در حال حاضر از لوله پلیکا ده به عنوان لاینر در داخل و خارج از کشور استفاده می شود و روشی اقتصادی و کاربردی برای تعویض و تعمیر لوله های قدیمی می باشد.
4) تکنیک لوله غوطه ور را اتخاذ کنید. لوله های پلی اتیلن را با غرق کردن لوله های بلند در کف رودخانه ها، دریاچه ها و دریاها قرار دهید.

استفاده از لوله پلی اتیلن در کشورهای خارجی می تواند به لوله های بسیار بلند متصل شود و دارای ویژگی های انعطاف پذیری و مقاومت در برابر خوردگی است و فناوری جدیدی را برای لوله گذاری در کف رودخانه ها، دریاچه ها و دریاها توسعه داده است. با قضاوت از گزارش های خارجی، نمونه های موفق زیادی در این زمینه وجود دارد.

به عنوان مثال، ترکیه در سال 1992 یک لوله 11 کیلومتری HDPE را به دریای سیاه گذاشت تا باطله های یک شرکت را تا عمق 350 متر تخلیه کند. همچنین نمونه هایی از کاربرد در هنگ کنگ، کشور من وجود دارد.

لوله تامین آب پلی اتیلن دارای انعطاف پذیری منحصر به فرد و مقاومت عالی در برابر خراش است. انعطاف پذیری خوب اجازه می دهد تا لوله تامین آب پلی اتیلن سیم پیچ شود و از تعداد زیادی اتصالات و اتصالات جلوگیری شود.

لوله های آبرسانی پلی اتیلن “لوله های منعطف” هستند البته مانند لوله های سیمانی و فلزی محکم و سفت نیستند، اما در صورت طراحی و اجرای درست، لوله های تامین آب پلی اتیلن می توانند خاک اطراف را تحمل کنند. بنابراین لوله تامین آب پلی اتیلن برای انجام وظیفه تامین آب و زهکشی نیازی به استحکام خیلی بالایی ندارد.

در عین حال، لوله تامین آب پلی اتیلن نوعی ماده با چقرمگی بالا است. خواص آرام سازی تنش پلی اتیلن می تواند به طور موثر استرس را از طریق تغییر شکل از بین ببرد.