لوبیا سبز امروز اصفهان که یک جهان را متحول کرد

این رژیم غذایی برای بسیاری از سگ ها موثر بوده است. با این حال، زمانی که غذای سگ را با لوبیا سبز جایگزین می کنید، می تواند میزان مواد مغذی ضروری را که به سگ خود تغذیه می کنید کاهش دهد.

قبل از اینکه سگ شما هر گونه برنامه کاهش وزن را شروع کند، با دامپزشک خود مشورت کنید.

این کمبودهای تغذیه ای بزرگترین عیب رژیم لوبیا سبز امروز اصفهان است. لوبیا سبز دارای بسیاری از مواد مغذی سالم است، اما سگ ها به اسیدهای آمینه، چربی ها، ویتامین ها و مواد معدنی نیز نیاز دارند.

اگر یک غذای متعادل برای سگ را با لوبیا سبز جایگزین کنید، رژیم غذایی سگ شما ممکن است تمام مواد مغذی مورد نیاز برای سلامتی مطلوب را نداشته باشد.

به همین دلیل است که، مجدداً، همیشه باید قبل از اینکه سگ خود را در رژیم غذایی قرار دهید، با دامپزشک خود صحبت کنید.

نکته حرفه ای Pet: اگر سگی دارید که مستعد خوردن تنقلات است – باید در اسرع وقت یک طرح بیمه سگ را دریافت کنید.

با پوشش صورت‌حساب‌های واجد شرایط دامپزشکی برای بیماری‌های گوارشی، مصرف سمی و موارد دیگر، می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین مراقبت را در آینده داشته باشید.

سگ ها معمولا غذا و خوراکی های خود را می بلعند. و لوبیا سبز بزرگ هستند، بنابراین باید آنها را به قطعات کوچک برش دهید تا خطر خفگی نداشته باشند. این به ویژه برای سگ های کوچک مهم است.

علاوه بر این، بسیاری از چیزهایی که هنگام پختن لوبیا سبز برای خودمان اضافه می‌کنیم – مانند چاشنی‌ها، روغن‌ها، پیاز و سیر (که برای سگ‌ها سمی است) – می‌تواند باعث ناراحتی معده شود، بنابراین هنگام خوردن لوبیا سبز حتماً آن‌ها را ساده سرو کنید.

به طور کلی، لوبیا سبز یک جایگزین درمانی سالم برای غذاهای تجاری پر کالری است. قند کم و فیبر زیاد موجود در لوبیا سبز نیز آن را برای سگ های مبتلا به دیابت قابل قبول می کند.

به‌علاوه، آنها قابل حمل هستند، بنابراین می‌توانید هنگام بیرون رفتن با سگ خود آنها را همراه داشته باشید.