لباس زنانه در بانه که در عجیب ترین جراحی جهان نقش داشت

در روحیه مناسب قرار بگیرید. چند تغییر ذهنیت می تواند تفاوت در ظاهر شما ایجاد کند! اعتماد به نفس خود را در زمینه های زیر پرورش دهید:

توجه به برچسب های اندازه را متوقف کنید. اندازه های لباس زنانه در بانه از مدلی به مدل دیگر می تواند بسیار دلخواه و غیر استاندارد باشد.

به ماندن در یک سایز معین فکر نکنید، فقط اگر لباسی که به شما می‌آید بزرگ‌تر باشد، ناراحت می‌شوید. در عوض، روی پیدا کردن لباس‌هایی که مناسب شما هستند تمرکز کنید. اگر کمک کرد، تمام برچسب ها را از روی لباس جدا کنید.
بدن خود را همانطور که امروز هست بپذیرید. به جای وسواس در مورد اینکه چه چیزی هیکل شما نیست، یاد بگیرید که برای آنچه که امروز است قدردانی کنید. به یاد داشته باشید، شما فقط یک بدن دارید: با آن خوب رفتار کنید!


با اعتماد به نفس لباس بپوشید. هر چه می پوشید، مطمئن شوید که لباس را می پوشید، نه برعکس.
8 اشتباهی که باید از آنها اجتناب کرد:

• لباس های خیلی بزرگ نخرید که به نظر می رسد با پوشاندن شما به شما لطف می کنند، اما در واقع یک ناامنی عمیق را به شما منتقل می کنند. در عوض، چیزی بپوشید که برای شما خوب به نظر می رسد و به رنگ ها، الگوها و تزئیناتی تکیه کنید که توجه را از عیب های شما منحرف می کند.

• یاد بگیرید که وضعیت خود را اصلاح کنید. روشی که بدن خود را حمل می کنید می تواند تفاوت زیادی در نحوه تناسب لباس شما ایجاد کند. چانه خود را بالا نگه دارید، شانه ها و پشت را صاف نگه دارید و باسن را روی پاهای خود قرار دهید.

وقتی راه می‌روید، پاهایتان را نکشید، بلکه نوعی «راه رفتن سرگردان» را تمرین کنید که هر ملکه زیبایی آن را یاد می‌گیرد و باعث نمی‌شود بدن شما بیش از این مقدار بالا و پایین حرکت کند.