لباس راهی برای دانش‌آموزان است تا خودشان را بیان کنند

لباس راهی برای دانش‌آموزان است تا خودشان را بیان کنند و کد لباس جلوی این خروجی خلاقیت را می‌گیرد. برخی از لباس‌ها مانند پارچه‌های باندان ممکن است بخشی از استایل دانش‌آموزان باشد و کد لباس آن را ممنوع کرده است.

یکی از پوشاک پرکاربرد که مورد علاقه دختر خانمها می باشد سارافون دخترانه بوده که طراحی و دوخت آن به گونه ای بوده که مجلسی است و گزینه مناسبی برای مهمانیها می باشد.

پیرسینگ و مدل موی بی‌نظیر نیز می‌تواند روش‌هایی باشد که دانش‌آموزان خود را نشان می‌دهند. کدهای لباس معمولاً دانش‌آموزان را مجبور می‌کند لباس بپوشند و به جای تشویق آن‌ها برای یافتن خود واقعی‌شان و ابراز وجودشان به گونه‌ای که راحت و منحصربه‌فرد هستند، لباس بپوشند و کسی باشند که نیستند.

هر چند در گذشته استفاده از ساعت بیشتر به دلیل مدیریت زمان بوده است اما امروزه استفاده از ساعت چوبی گرد بزرگ جزو یکی از ابزارهایی قرار گرفته است که می تواند تمام کننده دکوراسیون منزل شما شود.

بیشتر کد لباس مربوط به لباس دختران است و به دختران است زیرا قوانین زیادی در مورد دامن و لباس دارد. بلندی دامن، شورت و لباس بخش عمده ای از لباس پوشیدن است و بیشتر اوقات شورت های پسرانه نیز مخالف کد لباس هستند، اما هرگز لباس پوشیده نمی شوند.

دختران 5.5 برابر بیشتر از پسران در معرض محرومیت از مدرسه به دلیل لباس پوشیدن هستند. دلیل اصلی کد لباس این است که دختران با شانه و زانو حواس پسران را پرت نکنند.

به جای اینکه به دخترا بگید خود را بپوشانید یا تغییر دهید، باید به پسرها بگویید که خود را آموزش دهند و یاد بگیرند که به زنان احترام بگذارند.

یکی از خوشمزه ترین پیش غذاهایی که در اکثر مناسبت ها و مهمانی ها آن را تهیه می کنند سالاد ها هستند که از پرطرفدارترین آنها سالاد کلم و انار و هویج است.

بسیاری از بزرگسالان ممکن است با گفتن «همیشه همینطور بوده» استدلال من را متقابل کنند، اما برای تغییر هنجارهای اجتماعی و بهبود خودمان به عنوان یک جامعه هرگز دیر نیست.

f معلمان و بزرگسالان ممکن است بگویند که کد لباس برای کمک به دانش‌آموزان است که بیشتر از لباس و استایل نگران مدرسه باشند، اما استایل راه اصلی برای دانش‌آموزان برای بیان خود و خلاقیتشان است.

از دیرباز تاکنون لباسها عضو جدایی ناپذیر از انسانها بودند و با روند زمان کامل تر شدند و به آنها موارد دیگری اضافه شد که شال و کلاه بچه گانه زنانه یکی از آنها می باشد.

مسدود کردن خروجی خلاقیت کودک می‌تواند مشکلات بیشتری در تمرکز ایجاد کند و باعث شود در مدرسه با مشکل مواجه شوند.

  • منابع:
    1. Sexism Behind Dress-Code

  • تبلیغات:
    1. مواد اولیه بکاررفته در انواع شیلنگ ها
    2. آموزش انجام حرکات نمایشی با استفاده از پالت
    3. بررسی ظاهری تاپ ورزشی مرغوب!
    4. ساخت سیگارهایی با میوه خشک که هیچ ضرری ندارد