قدیمی ترین فر صنعتی پیتزا جهان اولین بار در آمریکا پدیدار شد

اقدامات احتیاطی امنیتی ساده ترین راه برای اطمینان از عملکرد ایمن یک چرخ دنده سوخته صنعتی، مطابقت با معیارهای NFPA 86 است.

آموزش خوب، تعمیر و نگهداری معمول و استفاده مناسب از فر صنعتی پیتزا به جلوگیری از صدمات و صدمات شدید کمک می کند. انواع مختلفی از مواد دارای الزامات امنیتی فردی هستند، به ویژه مواد قابل اشتعال، فرار یا فرار.

شما دستورالعمل های مفیدی برای دست زدن به هر نوع پیدا خواهید کرد. شرایط ایمنی ممکن است شامل موارد زیر باشد: اتاق ایمن انفجار در صورت انفجار در اجاق، آزادسازی استرس ضروری است.

برای به دست آوردن یک محیط آزمایش ضد انفجار، اجاق گاز سوز باید این قابلیت را داشته باشد که انفجار را متوقف کند و بخارات، گازها، گرد و غبار یا آلاینده ها را متوقف کند.

حذف گاز قابل اشتعال بخارات و گازهای قابل اشتعال باید قبل از فعال شدن المنت گرمایشی پاک شوند. ایمنی جریان هوای خودکار فر کار نمی کند مگر اینکه موتور اگزوز فن روشن شود و جریان هوا وجود داشته باشد.

محافظت در برابر دما همه اینها بالاتر از حداکثر دمای فر تنظیم می شوند که گرمای بیش از حد باشد، یک سوئیچ فر را خاموش می کند. کنتاکتورها یکی دیگر از ایمن‌های خراب هستند. آنها ممکن است فول شوند.

پشتیبان‌گیری تضمین می‌کند که فر در بیماری‌های با دمای بیش از حد بسته می‌شود. حفاظت در مقابل آتش تمام کوره های صنعتی باید از استانداردهایی پیروی کنند.

انجمن ملی حفاظت از آتش NFPA که فهرست دقیقی از مقررات برای کلیه تجهیزات صنعتی و تجاری دارد. یک محفظه سوختگی صنعتی خوب باید دارای سیستم حفاظت در برابر آتش باشد.

چرا اجاق گاز سوز DGBell برای مصارف صنعتی محبوب است؟ شخصی سازی ما تقاضا برای شخصی سازی را تشخیص می دهیم. ما اجاق های سوزاننده صنعتی شخصی سازی شده را بر اساس نیازهای مصرف کننده می سازیم.

فرض کنید به ابعاد اتاق مورد نیاز، ساختمان و مصالح ساختمانی خاص و هر نوع کنترل کننده خاصی نیاز دارید. در آن صورت، ما می توانیم هر تغییر/افزودن ممکن را با نرخ معقولی انجام دهیم.