فواید پیاز ویدالیا برای سلامتی

پیاز شیرین سبزیجات ریشه ای معطری است که انواع مختلفی دارد و طعمی مشابه سیر یا پیازچه دارد. آن‌ها سرشار از ویتامین C، کروم، فولات و فیبر هستند، مواد مغذی که بسیاری از افراد روزانه دریافت نمی‌کنند. پیاز شیرین مانند اقوام خود اسیدی نیست، بنابراین طعم آن را ملایم و شیرین می کند. از آنجایی که طعم آن تند نیست، پیاز شیرین یک غذای مغذی عالی برای گنجاندن در رژیم غذایی بزرگسالان و کودکان است.

آشنایی با انواع پیاز و کاربرد آن‌ها در آشپزی

فواید قابل توجه پیاز برای سلامتی

سیستم ایمنی را تقویت می کند. پیاز منجمد زنجان سرشار از آنتی اکسیدان است! ویتامین C با کاهش التهاب و مبارزه با رادیکال‌های آزاد که به عملکرد سیستم ایمنی آسیب می‌رسانند، از سیستم ایمنی بدن حمایت می‌کند. پیاز همچنین منبع عالی کورستین است که به عنوان یک ضد ویروس قوی عمل می کند و می تواند به بدن در استفاده از روی برای مبارزه با تولید مثل ویروس ها از جمله آنفولانزا و COVID-19 کمک کند. خوردن غذاهایی که ایمنی را تقویت می کنند برای کودکان بسیار مهم است زیرا سیستم ایمنی آنها هنوز در حال رشد است. برگه دستور العمل های ما را برای دستور العمل های پیاز شیرین مناسب برای بچه ها بررسی کنید!
سلامت روده و هضم را بهبود می بخشد
از آنجایی که یک ارتباط روده و مغز وجود دارد، احساس استرس یا اضطراب می تواند بر دستگاه گوارش و گوارش شما تأثیر منفی بگذارد. بنابراین ضروری است که ما روی مصرف غذاهایی تمرکز کنیم که روده ما را سالم نگه می دارد و هضم را به خوبی اجرا می کند. پیاز خام و پخته هر دو یک فیبر پری بیوتیک هستند، به این معنی که می توانند باکتری های پروبیوتیک زنده را تغذیه کرده و از آن حمایت کنند که روده و هضم شما را به خوبی کار می کنند.
استخوان های قوی را حفظ می کند
تحقیقات نشان داده است که پیاز ممکن است به قوی نگه داشتن استخوان ها کمک کند، زیرا محتوای بالای ویتامین C موجود در این سبزیجات ریشه ای، جذب کلسیم را بهبود می بخشد – یک ماده معدنی ضروری برای افزایش توده استخوانی.
قند خون را تنظیم می کند
کروم موجود در پیاز و سیب زمینی خام برای عروس هلندی توانایی تنظیم سطح قند خون را دارد. این به بچه‌ها اجازه می‌دهد تا سطح انرژی خود را هنگام بازی حفظ کنند و به جلوگیری از تصادف‌های اواسط بعد از ظهر کمک می‌کند.
التهاب را کاهش می دهد
چه شما و خانواده‌تان ماجراجویان فعال باشید و چه در حال بهبودی از یک آسیب هستید، کاهش التهاب می‌تواند به ترمیم و بهبودی کمک کند. از آنجایی که پیاز سرشار از خواص ضد التهابی است، افزودنی مفید برای میز شام شما ایجاد می کند.

انواع پیاز و کاربردشان در آشپزی - اول فارس | آخرین اخبار ایران ،جهان و فارس

پیاز منجمد قرمز

پیاز در غذا

به دنبال راه های آسانی برای افزودن پیاز ویدالیا به رژیم غذایی خود هستید؟ در اینجا برخی از نکات سریع مورد علاقه ما آمده است:

برش‌های پیاز شیرین را روی آرد سوخاری گندم کامل، ادویه‌ها بپوشانید و برای یک نسخه سالم از حلقه‌های پیاز در فر بپزید.
پیازهای شیرین را در ماهیتابه کارامل کنید. پس از خنک شدن، پیازهای کاراملی شده را با ماست یونانی، سیر، آویشن، فلفل و نمک ترکیب کنید تا یک پیاز خامه ای فرانسوی به دست آید.
برش های ضخیم پیاز شیرین را با فلفل، سیب زمینی، سوسیس بوقلمون یا مرغ و ادویه های دلخواه برای یک شام سریع و آسان تفت دهید.
پیازهای شیرین و سیب زمینی آب پز را با گوجه فرنگی، سیر، روغن زیتون، پونه کوهی و نمک بپزید تا یک سس قرمز همه کاره که می تواند روی پیتزا، اسپاگتی، گوشت یا ساندویچ قرار بگیرد.
پیازهای شیرین کاراملی شده را بین تورتیلاها با پنیر، سبزیجات، و لوبیا یا مرغ مورد علاقه خود قرار دهید تا به ناهار کوسادیلا شیرینی اضافه کنید.

کشت پیاز و شرایط رشد،تغذیه،آفات و بیماریهای پیاز - فروشگاه آنلاین قرنفیل

قیمت پیاز منجمد

پیاز سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد شیمیایی گیاهی است که همگی با هم کار می‌کنند تا بدن ما را به طور موثر حفظ کند. چه در حال سرخ کردن، کباب کردن یا به سادگی خرد کردن پیاز برای وعده غذایی بعدی خود باشید، این سبزی ساده فواید سلامتی بسیاری را ارائه می دهد که تمام خانواده می توانند از آن بهره مند شوند!