فواید فراوان پیاز برای مو

شما همیشه مجبور نیستید از محصولات زیادی برای رفع مشکلات موهای خود استفاده کنید. گاهی اوقات می توانید برای به دست آوردن نتایج دلخواه به یک ماده مانند آب پیاز تکیه کنید.

خواص آب پیاز برای مو؛ آب پیاز چگونه به رشد مو کمک می‌کند؟ - چطور

چرا آب پیاز برای موهای شما مفید است؟

درسته! وقتی مشکل مو دارید، پیاز یک ماده بسیار قوی است، چه یک درمان خانگی باشد و چه یک محصول. اگرچه ممکن است بوی پیاز را دوست نداشته باشید، خوردن و استفاده موضعی از پیاز می تواند فواید زیادی داشته باشد. در طول سال ها، آب پیاز برای درمان ریزش مو و همچنین سایر مشکلات مرتبط با مو بسیار مفید شناخته شده است. این مقاله به شما می گوید که چگونه با آب پیاز موهای عالی داشته باشید و پیاز چه فوایدی برای رشد مو دارد
افزودن آب پیاز به موهایتان باعث می شود موهایتان سالم و درخشان بماند و از آن در برابر باکتری ها و قارچ ها محافظت کند. در اینجا دلایل مفیدی وجود دارد.

آنتی اکسیدان های موجود در پیاز منجمد زنجان می توانند از سفید شدن زودرس موها جلوگیری کنند.

استفاده از آب پیاز روی موهایتان باعث ابریشمی و براق شدن موها می شود.

پیاز دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی است که می تواند از عفونت پوست سر و شوره سر جلوگیری کند.

با ماساژ پوست سر خود با آب پیاز، می توانید رشد موهای سالم را تحریک کنید. سولفور بالای آن از شکستن و نازک شدن موها جلوگیری می کند. گوگرد همچنین رشد مجدد فولیکول های مو را تسهیل می کند

فواید پیاز برای مو
از ریزش مو جلوگیری می کند
آب پیاز به دلیل داشتن گوگرد زیاد در جلوگیری از ریزش مو موثر است. نقش مهمی در تقویت موهای شما دارد. گوگرد به تولید کلاژن کمک می کند که از رشد فولیکول های موی جدید حمایت می کند. ماساژ آب پیاز همچنین گردش خون در پوست سر را تقویت می کند که باعث رشد مو می شود.

همچنین می توانید از ترکیب کنترل کننده ریزش موی Love Beauty & Planet Onion، Blackseed & Patchouli که ترکیبی عالی از شامپو و نرم کننده برای کنترل ریزش مو و تقویت رشد مو دارد استفاده کنید.

هم شامپو و هم نرم کننده با پاک کننده های گیاهی ساخته شده اند و با روغن نارگیل 100٪ ارگانیک تزریق می شوند. آنها به کاهش ریزش مو تا 90 درصد کمک می کنند و موهای شما را قوی تر می کنند.

این مجموعه همچنین از روغن مو و ماسک مو تشکیل شده است که آن را به روشی عالی برای مراقبت از مو برای ریزش مو و رشد مجدد مو تبدیل می کند. برای به دست آوردن نتایج دلخواه می توانید این روال مراقبت از مو را دنبال کنید:
روغن مو را به موهای خود بمالید و پوست سر خود را به آرامی ماساژ دهید تا محصول بهتر جذب شود. بگذارید حداقل 30 دقیقه بماند و آن را بشویید.

12 فایده آب پیاز را برای مو، پوست و سلامتی بدن شما - خبرنامه

پیاز منجمد قرمز

در مرحله بعد موهای خود را شامپو و نرم کننده کنید.
همچنین می توانید به صورت هفتگی نرم کننده را با ماسک مو جایگزین کنید. مقدار زیادی از ماسک را بردارید و از قسمت میانی تا نوک موهایتان بمالید. بگذارید 2 دقیقه روی پوست بماند و آن را بشویید.

برای اطلاع از قیمت پیاز منجمد به این سایت مراجعه کنید.