فرش ماشینی با الیاف پشمی که در موزه پاریس نیز از آن رونمایی شد

بهبود کیفیت هوا: کرک روی سطح فرش ماشینی با الیاف پشمی نیز می تواند جذب شود، ذرات گرد و غبار شناور در هوا را جذب می کند، که می تواند به طور موثر کیفیت هوای داخل خانه را بهبود بخشد.

سطح فرش فرش یک ساختار پرز متراکم است که می تواند گرد و غبار را در هوا قفل کند، وقتی کولر یا فن برقی را روشن می کنید، اجسام شناور دوباره در هوا شناور نمی شوند و به گردش در نمی آیند.

4. عملکرد عایق حرارتی: عملکرد عایق حرارتی و مانع فرش به اتاق اجازه می دهد تا خنکی زمین را در زمستان مسدود کند؛ هنگامی که تهویه مطبوع در تابستان روشن است، دمای پایین اتاق به راحتی از بین نمی رود. از طریق زمین

5. ایمنی فرش: فرش یک ماده سنگ فرش نرم است که با سنگ مرمر متفاوت است. مصالح سنگفرش کف سخت مانند کاشی و سرامیک به آسانی لیز خورده و ضربه نمی خورند، در صورت وجود کودکان یا افراد مسن در خانه توصیه می شود پتو یا پتو بچینید.

شکاف های فرش بسیار متراکم است، بنابراین گرد و غبار به راحتی جمع می شود که به راحتی می تواند علائم آلرژیک مانند خارش پوست و عطسه ایجاد کند.

مایت گرد و غباری که در فرش تولید می‌شود، یک ماده حساسیت‌زای قوی است که ممکن است باعث ایجاد برخی بیماری‌ها مانند آسم، رینیت آلرژیک و درماتیت آلرژیک شود. کودکان اغلب در غرفه ها بازی می کنند و همچنین مستعد استنشاق کنه های گرد و غبار هستند که می تواند باعث ذات الریه شود.

دوم اینکه چگونه فرش را تمیز کنیم؟

روش شستشو با آب: ابتدا فرش را صاف بگذارید یا آویزان کنید، از جاروبرقی و جارو برای پاک کردن گرد و غبار استفاده کنید، سپس مایع تمیز کننده رقیق شده را روی فرش اسپری کنید، 10 تا 15 دقیقه صبر کنید و سپس آبکشی کنید.

آب ؛ اگر دستگاه مکش آب وجود دارد، می توانید به طور طبیعی از دستگاه مکش آب برای تمیز کردن فرش استفاده کنید یا آن را با سشوار باد کنید.