فردی با تجارت پودر آلوئه ورا به عنوان کارآفرین سال انتخاب شد

چکار کنیم پودر سیر بهم نچسبد؟ طرح آزمایشی یک طرح کاملا تصادفی بود و تفاوت بین تیمارها با استفاده از آزمون F تعیین شد در حالی که تفاوت معنی داری بین
نمونه ها از طریق آزمون دامنه چندگانه دانکن (DMRT)ارزیابی شدند.

داده با استفاده از SPSS برای ویندوز 13 تجزیه و تحلیل شد. نتایج ارائه شده د نشان داد که میزان رطوبت ژل آلوئه ورا برابر است.
0.24±99.07% و این مشابه با 0.06±98.93% گزارش شده توسط است، در حالی که فنل محتوای توسط 16.50 میلی گرم GAE/g عصاره بود.

علاوه بر این، یافت محتوای فلاونوئید 24.99±2.42 میلی گرم در گرم عصاره باشد. این به معنای مقادیر حاصل از این مطالعه است
به دلیل تفاوت در واریته‌های مورد استفاده کمتر بودند، همانطور که آلوئه نشان داد، در این مطالعه از vera var chinensis استفاده شد که با آلوئه ورا متفاوت است.
گونه barbadensis miller مورد استفاده در دیگران. همچنین لازم به ذکر است که وجود دارد، تغییرات در روش استخراج نمونه ها علاوه بر این، فعالیت آنتی اکسیدانی از ژل آلوئه ورا بر اساس مقدار RSA 15.73±0.22 درصد ثبت شد در حالی که
13.52.% این مقادیر تحت تأثیر محتوای فنل در هر گونه آلوئه ورا قرار دارند، که مقدار بالا نشان دهنده محتوای بالاتر فنل است.

در کل فنل ها و فلاونوئیدهای پودر لیمو عمانی ورا را نشان می دهد به طور قابل توجهی متفاوت است به طوری که مشاهده شد افزودن پرکننده بیشتر باعث کاهش میزان آن می شود.
میزان فنل در حالی که با افزودن 5 و 10 درصد اختلاف معنی داری وجود نداشت. صمغ عربی و مالتودکسترین. علاوه بر این، Ioannou و همکاران گزارش کردند که فلاونوئیدها هستند.
به شرایط محیطی مانند دما، اکسیژن، نور و pH بسیار حساس است، که توانایی ایجاد تخریب و تغییر در ساختار آنتی اکسیدان را دارند.
ترکیبات، در نتیجه، فعالیت آنتی اکسیدانی را کاهش می دهد. بر اساس جدول 2، بین محتوای فنل تفاوت معنی داری وجود دارد
پرکننده افزودن نمونه ها نتایج نشان داد که صمغ عربی باعث کاهش فنل و فلاونوئید می شود.

طرز تهیه پودر سوخاری برای عروس هلندی مطابق با یافته های است که به ژاپنی می گوید، پودر (Chaenomeles japonica) با پرکننده مالتودکسترین از نظر فیزیکی متخلخل تر بود در حالی که صمغ عربی یک هیدروکلوئید است که به عنوان یک تثبیت کننده عمل می کند و این بدان معنی است که چنین بود قادر به افزایش مقاومت در برابر حرارت در هنگام خشک شدن است.

علاوه بر این، استفاده از صمغ عربی در عصاره بره موم با سطوح بالای فنل در پیشگیری موثرتر بود، تخریب فنل نسبت به مالتودکسترین یا اینولین با این حال، کل فنل ها و فلاونوئیدهای پودر آلوئه ورا ورا بدون پرکننده کشف شد که بالاترین میزان است
با محتوای نسبتاً بالاتر ژل در تیمار شاهد همراه بود.

  • منابع:
  1. Antioxidative activity of aloe vera
  • تبلیغات:
  1. چطور آلودگی پلاستیک تبدیل به یک واقعیت جهانی شد؟
  2. استفاده از ام دی اف در مدارس دولتی اجباری شد
  3. کاربرد نعناع در حوزه دهان و دندان
  4. نسل جدیدی از سوسیس های غنی شده روانه بازار شد