اطلاع از قیمت ماست موسیر خانگی

از گذشته های دور تا کنون از موسیر کوهی در ماست استفاده می شده است، چون این چاشنی عطر و طعم فوق العاده خوشمزه و خواص بالایی دارد، طرز تهیه ماست موسیر خانگی با موسیر تازه بسیار ساده است و کافی است ماست معمولی یا چکیده را تهیه نمود و موسیر را به آن افزود که شرح کاملش را در ادامه این متن خواهید دید.

در ادامه سایت آراد برندینگ شما را همراهی می نماید.

 

قیمت ماست موسیر

به دلیل آن که تغییرات نوسانات ارزی در کشور بسیار بالا بوده نمی توان قیمت واحد و ثابتی را برای ماست موسیر تک نفره در نظر گرفت در نتیجه افراد می توانند برای خرید عمده این محصول و اطلاع از قیمت روز آن به مراکز معتبر مراجعه کنند و سپس این محصولات را با قیمتی نازل و ارزان خریداری کنید.

این ماستهای موسیر همانند ماست یونانی دارای وزن مناسبی هستند و قیمت ماست موسیر توسط شرکت تولید کننده تعیین می شود و افرادی که در زمینه تولید این محصول دارای تجربه بسیار زیادی هستند، با درنظرگرفتن مولفه ها و فاکتورهای گوناگون اقدام به تعیین قیمت این محصول می کنند و شما می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید کنید.

 

ماست موسیر خانگی

یکی از لبنیات بسیار خوشمزه و محبوب میان همگان ماست موسیر است که بسیار خوشمزه و پرخاصیت می باشد، طرز تهیه ماست موسیرخانگی نیز بسیار راحت می باشد و جهت تهیه آن باید ۴ لیتر شیر را خوب بجوشانید و هر چه بیشتر شیر را بجوشانید ماستی که از آن بدست می آید سفت تر خواهد شد، بعد از جوش آمدن کامل، زیر شعله را خاموش کنید تا دمای آن ملایم شود، برای دانستن اینکه آیا شیر به دمای مناسب رسیده است یا نه انگشت خود را داخل آن کنید باید دما به اندازه ای باشد تا دست نسوزد.

ماست موسیر

بعد چهار قاشق غذاخوری ماست را به آن بیفزاید و هم بزنید تا کاملا مخلوط شود و در مرحله بعد ظرف شیر را در مکانی گرم قرار دهید و درب آن را بگذارید و یک عدد پتو یا هر روانداز گرمی را بر روی آن بیندازید و بگذارید تا چند ساعتی بماند تا تبدیل به ماست شود.