شکلات پذیرایی کیلویی و عجیب ترین خبر های مربوط به آن

غذا.

فواید خوردن شکلات تلخ
با انتخاب یک شکلات بر اساس دستورالعمل هایی که قبلاً تعیین کرده ایم، نه تنها به لذت مصرف روزانه این ماده غذایی، بلکه به همه این فواید دست خواهیم یافت:

کلسترول خوب را افزایش دهید
کاکائو دارای ترکیباتی مانند پلی ژنول است که با سطح کلسترول خوب مرتبط است. به خاطر داشته باشید که همه کلسترول ها بد نیستند. علاوه بر این، کلسترول برای بدن ما ضروری است.

مراقب کبد باشید
مصرف یک شکلات با درصد کاکائو بالا باعث جریان خون خوب در کبد می شود و بنابراین از آسیب احتمالی آن جلوگیری می کند.

خلق و خوی خود را بهبود بخشید
قبلاً در ابتدا توضیح دادیم که این غذا فواید خلق و خوی دارد و مصرف آن به لطف ترشح سروتونین و اندورفین که بیشتر به عنوان هورمون های شادی شناخته می شود، انرژی و تندرستی را تامین می کند. سروتونین به نوبه خود به تنظیم سطح اضطراب کمک می کند که بر سلامتی ما نیز تأثیر می گذارد.

عرضه آنتی اکسیدان را افزایش دهید
مصرف کاکائو ویتامین های A، C، D، E، B1 و B2 و همچنین فسفر، کلسیم، منیزیم و پتاسیم را برای ما فراهم می کند. همه اینها به مبارزه با پیری سلولی کمک می کند.

از سلامت پوست و دندان هایمان محافظت کنیم
شکلات برای پوست
همه ما شنیده ایم که شکلات پذیرایی کیلویی باعث ایجاد جوش و جوش روی پوست می شود. با این حال، شکلات خالص بدون شکر یا شیر از دندان ها محافظت می کند و حتی شیرینی هایی وجود دارند که آن را در ترکیبات آن گنجانده اند. از سوی دیگر، مسئول ایجاد آکنه روی پوست دوباره شکر و به طور خاص شیر است. شکلات خالص نه تنها در بسیاری از درمان های زیبایی استفاده می شود، بلکه در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. بنابراین مصرف یک شکلات مناسب به سلامت پوست و دهان ما کمک می کند.