سیب قرمز در عراق به عنوان خمیر دندان سفید کننده استفاده می شود

گیاهان کوتوله باید توسط پست ها یا داربست ها حمایت شوند و بر روی یک سیستم رهبر مرکزی آموزش داده شوند. درختان استاندارد نیز باید آموزش ببینند.

این امکان وجود دارد که درختان سیب قرمز در عراق یکی از حساس ترین میوه ها به آفات هستند.
اقدامات کنترل آفات بخش مهمی از مراقبت خواهد بود. زمان بندی صحیح برای جلوگیری از آسیب رساندن به زنبورها و گرده افشانی بسیار مهم است. هنگام استفاده، آفت کش ها در مرحله خاصی از رشد گل و میوه استفاده می شوند، نه بر اساس تقویم.

مهم است که در مورد تنوع و آب و هوا تحقیق کنید تا ببینید کدام آفات به احتمال زیاد مشکل ساز هستند تا کنترل های مناسب را در زمان مناسب اعمال کنید.
اگر می خواهید از آفت کش ها دوری کنید.

به عنوان مثال، می توانید کیسه های کاغذی را در اطراف هر سیب روی درخت خود قرار دهید، اگرچه این کار به زمان و تلاش نیاز دارد. حشره کش های آلی نیز وجود دارد.
نحوه پرورش سیب در خانه
شما می توانید سیب را در خانه یا به طور خاص در باغچه خانه پرورش دهید ، اما با دنبال کردن این مراحل:
هرس رشد کلی یک درخت جوان را کند می کند و می تواند میوه دهی را به تاخیر بیندازد، بنابراین در هرس عجله نکنید، مگر اینکه شاخه های مرده، شکسته یا از دست رفته را بردارید. چندین تکنیک برای هدایت رشد بدون هرس شدید وجود دارد.
جوانه های نابجا را قبل از اینکه به شاخه های نابجا تبدیل شوند پاک کنید.
یک ساقه را تقریباً به صورت افقی به مدت چند هفته به پایین خم کنید تا رشد آن کند شود و شاخه‌دهی و باردهی افزایش یابد. با زنجیر به پایه های روی زمین یا شاخه های پایینی بچسبانید.