سیب درختی در شیراز که پرورش می باشند رنگ می شوند

آیا می دانید چگونه آبمیوه های تازه مانند سیب درختی در شیراز فشرده شده را به درستی بنوشید؟ مشخص است که تمام مواد مغذی گیاهی آنها بلافاصله پس از پختن شروع به تبخیر می کنند.

و ویتامین C در تماس با قطعات فلزی آب میوه گیری و هوا در عرض نیم ساعت کاملا از بین می رود. بنابراین، چنین آب میوه هایی را باید بلافاصله نوشید! تنها استثنا نوشیدنی چغندر است.

در جنوب آفتابی
با استراحت در کریمه ، بسیاری به فروش میوه توجه می کنند. به عنوان مثال، در شهر یالتا، در بازار مرکزی، فروشندگان انار را می فروشند و در همان زمان بلافاصله در محل آب تازه از آن درست می کنند.

مردم از آنها می خواهند که این میوه خوشمزه را آب کرده و ظرف چند دقیقه بنوشند. برخی نوشیدنی آماده ای را که مدت زمان نامعلومی زیر آفتاب روی پیشخوان نشسته است، می خرند و بلافاصله مصرف می کنند.

مشتریانی هستند که با عبارت «فردا می روم خانه و برای بچه ها هدیه می برم» آب میوه می خرند. ظاهراً آنها نمی دانند چگونه به درستی آب میوه های تازه گرفته شده بنوشند.

از این گذشته، پس از نیم ساعت ، تمام ویتامین های موجود در آنها ناپدید می شوند ، شروع به خشک شدن می کنند و به یک محیط مساعد برای تولید مثل باکتری ها تبدیل می شوند. چه چیزی برای بچه ها خواهند آورد؟ مایع قرمز تیره با میکروب؟

تازه
و چگونه آب میوه های تازه بنوشیم؟ مصرف این نوشیدنی ها راهی موثر و آسان برای دریافت دوز روزانه ویتامین ها از میوه ها و سبزیجات است. از آنجایی که در آب میوه های تازه فیبر وجود ندارد، فروکتوز موجود در آن خیلی سریع توسط بدن ما جذب می شود که می تواند تعادل قند خون را مختل کند.