سس اصالت یکی از سس های فروشگاه های جهانی می باشد

در تهیه سس باید گفت که باید اجازه دهید سس خنک شود و به مدت چند ساعت در یخچال دم بکشد و سپس با خیال راحت از آن در تهیه غذاها و تنقلات مختلف استفاده کنید.
خلاصه کردن نتایج
بنابراین، به سرعت و بدون هزینه اضافی، سس اصالت خوشمزه ای را آماده کرده ایم که قطعا به اندام شما آسیبی نمی رساند. سس مایونز ظریف و مقرون به صرفه (شما می توانید آن را در دوکان بخورید) واقعاً تمام انتظارات را برآورده کرد.

در ابتدا بسیار ساده بود، زیرا ما از چیزی غیر از مخلوط کن استفاده نمی کردیم. این بدان معناست که ما فقط به ابتدایی ترین مهارت های آشپزی نیاز داریم که مطمئناً همه آن ها را دارند و سس مایونز دوکان یک دستور غذای مقرون به صرفه است.

ثانیاً ارزش پول را نیز ذکر کنیم. ما اصلاً در مورد یک محصول فروشگاهی صحبت نمی کنیم، زیرا بیشتر طعم، رنگ و بافت از طریق طعم دهنده ها، افزودنی ها و نگهدارنده های مختلف به دست می آید. مطمئناً، برخی از گزینه ها واقعاً قیمت مناسبی دارند، اما چقدر زشت نیاز دارید تا بدن خود را برای سود پولی مسموم کنید؟

گزینه ما سس مایونز Dukan است که دستور العمل آن کمی بالاتر تجزیه و تحلیل شد – بهینه ترین ترکیب کیفیت بالا و قیمت پایین.

علاوه بر این، به زودی تعطیلات در راه است، یعنی ناگهان به انواع سس های سالاد، انواع تنقلات و مخلفات نیاز خواهید داشت که طعم آنها را فقط با کمک سس های سالم و معطر تهیه شده توسط خودتان بهتر می کنید. !

همه کسانی که با کمک رژیم های غذایی وزن کم کرده اند می دانند: اگر پوند اضافی دارید، سس مایونز ممنوع است. اما چگونه می توان چنین سس خوشمزه ای را از رژیم غذایی حذف کرد؟ خوشبختانه با پیروی از رژیم دوکان، سس مایونز در لیست غذاهای مجاز برای مصرف قرار می گیرد. از نظر ظاهر و طعم هیچ تفاوتی با سس فروشگاهی ندارد به شرطی که طبق دستور پخت خاصی تهیه شود.