سبد پلاستیکی دست دوم که ضد آب هستند

در روند نقاشی، سعی می کنم تمثیل های کتاب مقدس را به کودکان نشان دهم (از قبل با تمرکز بر سن انتخاب می کنم)، کارتون هایی با داستان های کتاب مقدس نشان می دهم.

در آستانه تعطیلات، ما هدایای شیرین کوچک را برای کودکان – دوستان و بستگان جمع آوری می کنیم.

دفعه قبل فرشته های کاغذی درست کردیم و یک سبد پلاستیکی دست دوم شیرینی به زیبایی طراحی کردیم. در اینجا تعدادی از هدایایی که دریافت کردیم آورده شده است.

اما شکار تخم‌مرغ‌های عید پاک که خرگوش بانی آن را در باغ ما پنهان می‌کند، مخصوصاً در بین فرزندانم محبوب است. من به آنها سبدهایی می دهم و آنها به دنبال تخم مرغ و آب نبات می روند.

البته، مطلوب ترین تخم مرغ غافلگیر کننده بهتر است که هر یک از بچه ها باید آن را زیر یک بوته یا چیزی بیابند. بسته بندی هدیه: چند کلاس کارشناسی ارشد ساده. علاوه بر این، در یک پس زمینه ساده، دکوراسیون به ویژه چشمگیر به نظر می رسد.

شما نیاز دارید: کاغذ ردیابی (کاغذ پخت نیز مناسب است)، نوار نازک، نخ یا نخ روشن و قیچی. چهار تکه کاغذ ردیابی مربعی (اندازه به اندازه گل مورد نظر بستگی دارد) را در یک پشته تا کنید و سپس مانند یک فن در آکاردئون قرار دهید.

“آکاردئون” را در مرکز با یک نخ یا ریسمان گره بزنید. آن را طولانی و لا. روز مادر: نحوه انتخاب گل برای مادر حاضر شیرینی در دسته گل و بیشتر!*. سرویس از شیرینی های خوشمزه کادوهای جالب درست می کنم! چنین هدیه ای یک سورپرایز دلپذیر برای هر مناسبت برای کودکان و بزرگسالان خواهد بود.

شرکت شما چه چیزی به مشتریان خود ارائه کرد؟ مرد از سر کار چه هدیه ای آورد؟ چه چیزی را به عنوان هدیه می خواهید؟ من می خواهم امسال کاری غیرعادی انجام دهم، یا حداقل یک هدیه مناسب برای مشتریان، نه فقط یک دفتر خاطرات و تقویم دیگر.

من واقعا به کمک شما امیدوارم! مدیران لطفا موضوع را جابجا نکنید. من خودم آن را کمی بعد حذف خواهم کرد موضوع از اینجا منتقل شد.

دسته آب نبات و سبدهای هدیه سال نو. سرویس عید پاک با کودکان: چگونه برای تعطیلات آماده شویم. تعطیلات ما همچنین با کودکان با موضوع عید پاک نقاشی می کنیم.