ساعت بن تن نیروی بیگانگان با جواهرات کمیاب در آن

آنهایی که در میدان جنگ می جنگیدند با شور و شوق بیشتری استقبال کردند. ساعت مچی جزو تجهیزات نظامی نبود.

نمای انفجاری ساعت مادیکس
آسیب به شیشه معدنی آسیب پذیر بزرگترین ایراد بود. در سال 1915، مقاله ای در “Revue International de l’Horlogerie et branches annexes”

در مورد ساعت بن تن نیروی بیگانگان که توسط L. Courvoisier et Cie de la Chaux-de-Fonds ساخته شده بود و در مورد تلاش هایی که برای حل این مشکل انجام شده بود، ظاهر شد.
Madix یک علامت تجاری ثبت شده Courvoisier et Cie بود.


“کارخانه L. Couvoisier et Cie در la Chaux-de-Fonds حق ثبت اختراع را در سوئیس و خارج از کشور برای یک ساعت مچی جدید در نظر گرفته شده برای بازار نظامی با نام تجاری Madix به دست آورده است. این ساعت به طور خاص با نیازهای ارتش طراحی شده است. دقت در تحقیق و تولید با خواندن ویژگی های خاص زیر مشهود خواهد بود.
برای جلوگیری از آسیب و تصادف به کیس، مکرر در ساعت‌های بد بست، عینک‌هایی که گیر می‌کنند و برداشته می‌شوند، انحراف لولاها و آسیب به رزوه‌های قاب پیچ‌دار ناشی از ضربه، قسمت بالایی و در نتیجه در معرض دید بیشتر کیس است.

در این مثال به صورت یک تکه ساخته شده است. قاب پشتی که از طرف دیگر کمتر در معرض دید قرار می گیرد، با فشار یا با پیچ به قسمت اصلی ثابت می شود. گیره های اتصال دستبند از استحکام خاصی ساخته شده اند.
ویژگی بارز ساعت، روش ثابت نگه داشتن شیشه است. مشکل خراشیده شدن یا بریدگی شیشه به خوبی شناخته شده است و ضعیف ترین نقطه را در ساعت های مچی نشان می دهد. ساعت “Madix” از همه اینها جلوگیری می کند.

مجهز به یک شیشه مسطح، بسیار ضخیم، ثابت شده با فشار اما بدون هیچ شیاری در قاب. بنابراین از ضربه محافظت می شود و نمی تواند