روفرشی شایان یزد و دخالت دولتی ها سبب افول آن در بازارهای جهانی

از قدیم الایام از فرش برای تزیین و گرم کردن خانه استفاده می‌شده است، زیرا راه رفتن روی زمین‌های کرکی گرم، به‌ویژه در زمستان، بسیار لذت‌بخش‌تر است.

اما امروزه یک روفرشی شایان یزد مرغوب از مواد طبیعی هزینه زیادی دارد.

درست است که انتخاب زیادی از پوشش های مختلف در فروش وجود دارد که با وجود منشاء مصنوعی، خوب یا تا حدی مصنوعی آنها می توانند با پوشش های طبیعی رقابت کنند.

نسبت به قیمت، مقرون به صرفه تر هستند و همچنین چشمگیر به نظر می رسند. پس چه چیزی برای خرید بهتر است – فرش، فرش یا فرش؟ بیایید پیچیدگی‌های پوشش‌ها را بررسی کنیم تا بفهمیم فرش چه تفاوتی با فرش دارد.

انواع فرش
اول از همه، شما باید انواع فرش را تعریف کنید تا به طور تقریبی تصور کنید که چیست:

فرش – ساخته شده از نخ یا جایگزین های مصنوعی. محصولات از نظر تکنیک بافت، طرز کار و در نتیجه قیمت متفاوت هستند. مدل های مصنوعی ارزان تر از نمونه های طبیعی هستند.


مهم! برخی از اقلام ارزش هنری دارند.

این کاخ نیز یک فرش است، اما بدون پرز و قابل برگشت. معمولاً برای تولید آن از نخ های پشمی طبیعی استفاده می شود که گاهی ترکیبی از پشم و مواد مصنوعی بادوام است.

در نتیجه محصولی بسیار بادوام به دست می آید که کثیفی را در خود نگه نمی دارد و رطوبت را به خوبی آزاد می کند. فرش ها قاعدتا تک رنگ نیستند، نقش و نگار زیبایی دارند.
فرش یک کفپوش نرم است که از مواد طبیعی و مصنوعی ساخته شده است. هیچ اندازه خاصی وجود ندارد زیرا با متر فروخته می شود و به شکل رول هایی با عرض خاص رول می شود.

آنها کل طبقه اتاق را اشغال می کنند – از دیوار تا دیوار.
مهم! تفاوت اصلی فرش با فرش و موکت دقیقاً در این است که دو مورد آخر را می توان در هر مکانی مناسب برای شما پهن کرد و تمام کف اتاق با فرش پوشانده شده است، بنابراین نیازی به لمینت یا لمینت نیست. مشمع کف اتاق یا هر پوشش دیگری در زیر آن.