خوراک دام باگاس و فروشندگانی که برای فروش بیشتر به آن شن اضافه می کنند

اجزای شیر به عنوان تفسیری از تغذیه
اوره، چربی شیر و پروتئین شیر مستقیماً با خوراک دام باگاس که توسط گاوها داده می شود مرتبط است. این مقادیر در کنترل شیر نیز باید برای سلامت حیوانات استفاده شود.

ترکیبات شیر ​​به عنوان تفسیر تغذیه.jpg
در مورد نتایج آزمایش، مقدار میانگین گروه های حیوانی در شرایط “عادی” (دوشش دهندگان جدید، شیردوش های قدیمی، شیرده های بار اول و غیره) باید همیشه استفاده شود و در پیش زمینه قرار گیرد.


اجزای شیر اطلاعات ارزشمندی را برای کنترل و تنظیم جیره غذایی به دامداران می دهد. عرضه گله را می توان با نتایج حاصل از آزمایش عملکرد شیر انجمن های کنترل دولتی، آزمایش های شیر مخزن و نتایج ربات های شیردوش بررسی کرد.
افزایش عملکرد از طریق مکمل های پروتئینی
محتوای اوره شیر اطلاعاتی در مورد تامین پروتئین خوراک گاوها فراهم می کند. محدوده بین 15 تا 25 میلی گرم در 100 میلی لیتر بهینه در نظر گرفته می شود. فرض بر این است که گاوهای شیری با محتوای اوره شیر کمتر از 15 میلی گرم در 100 میلی لیتر، پروتئین خوراک کافی ندارند. کمبود شدید در طی چند هفته و چند ماه تأثیر منفی بر هضم فیبر در شکمبه و در نتیجه بر استفاده از خوراک پایه و تولید شیر دارد. در هر صورت باید از افت کمتر از 10 میلی گرم در 100 میلی لیتر اجتناب شود. با تغذیه علوفه غنی از پروتئین و خوراک غلیظ می توان اوره شیر، تبدیل خوراک و عملکرد را افزایش داد.
اثرات سطوح بالای اوره
از طرف دیگر، مقدار اوره بیش از 30 میلی گرم در 100 میلی لیتر، به ویژه در گاوها در نیمه اول شیردهی تأثیر منفی دارد. اگر محتوای اوره زیاد باشد، کبد که در ابتدای شیردهی مشغول تامین انرژی است، تحت فشار اضافی قرار می گیرد. این به معنای اتلاف انرژی است.