خطرات و تهدیدات فضای مجازی درباره ساعت چرم الگانس نباید نادیده گرفته شود

اگر دوست دارید لباس‌ها را آزمایش کنید و اکسسوری‌های غیرعادی را دوست دارید، تعداد کافی ساعت با بند چرمی نیز برای شما وجود دارد.

به خصوص وقتی صحبت از سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل می شود، که در آن چرم یک عنصر ضروری است، یا استیمپانک – جهتی که به غیر از ساعت چرم الگانس، هیچ گزینه دیگری حتی در نظر گرفته نمی شود.

یک مثال خوب می تواند ساعت های Steampunk از شرکت اوکراینی ZIZ باشد، نمونه Grovana 1703.2112 از نظر ظاهری بسیار شبیه به خطوط ثابت قدیمی با چرخ اسکرول است.

اعداد بزرگ عربی، یک جعبه کاملاً گرد، رنگ های طلایی در طراحی – همه چیز فقط روحیه شوروی را تنفس می کند و ما را به دوران جوانی پدربزرگ و مادربزرگ می برد.

در عین حال، ساعت دارای ویژگی های مدرن بالایی است، مکانیزم مکانیکی قابل اعتماد، شیشه بادوام یاقوت کبود و قاب چرم طبیعی آنها را به همراهی مطمئن برای هر مردی با سلیقه کاریزماتیک تبدیل می کند.

به نوبه خود، برند Richelieu مدل MRI70403941 را ارائه کرد که می تواند به طرفداران لوازم جانبی تیره و جناس دیجیتال ارائه شود البته نمی توان 100% مدل را به استیمپانک نسبت داد.

هیچ پرچ وجود ندارد و تصویر به اندازه کافی تیره و تار نیست اما استیم پانک در خالص ترین شکل آن چندان رایج نیست، در عین حال ، چنین طراحی اصلی قطعاً در بین گیک ها ، پسران جوان و خلاق و همچنین مردان محترم با دیدگاه های جسورانه به زندگی بی توجه نخواهد بود.

ساعت های لوکس که صدها یا حتی هزاران دلار قیمت دارند، اغلب با بند های چرمی تکمیل می شوند، اتفاقی؟ الگو؟ یا شاید – تصمیم عاقلانه تولید کنندگان و طراحان که به خوبی از تمام مزایای تسمه های چرمی آگاه هستند.

از نظر ظاهری، یک ساعت طراحی زیبا با ویژگی های معتبر بسیار هماهنگ با بافت چرمی قاب به نظر می رسد، به عنوان مثال، تصور مواد دیگری برای دستبند در ساعت مکانیکی زنانه ظریف Cartier مدل WE900651 با الماس سفید و یاقوت کبود دشوار است.