با کمک سس چیلی لکه های صورت خود را از بین ببرید

فلفل قرمز برای تقویت سیستم ایمنی بدن و کمک به سلامت کلی مفید است، آنها حاوی مقدار زیادی ویتامین C و ویتامین A هستند که برای عملکرد خوب دفاع ایمنی حیاتی هستند.
ترکیب کپسایسین که گرمای فلفل قرمز را تامین می کند نیز می تواند به رفع خلط و احتقان کمک کند، سس چیلی دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی است به همین دلیل فلفل قرمز یک افزودنی عالی برای هر وعده غذایی است.
افزودن فلفل قرمز به وعده غذایی خود می تواند منجر به ترشح مقدار صحیح انسولین برای کاهش سطح قند خون شود، این در افرادی که اضافه وزن دارند، همراه با سایر ترکیبات فلفل قرمز یعنی آنتی اکسیدان ها، کاروتنوئیدها و ویتامین C مفید است که همگی به تنظیم انسولین کمک می کنند.
فلفل چیلی می تواند به حفظ سلامت چشم کمک کند زیرا سرشار از ویتامین A است، این ویتامین برای کمک به بینایی در نور کم مهم است (بنابراین می تواند به شب کوری کمک کند).
همچنین برای کمک به حفظ سلامت پوشش برخی از قسمت های بدن مانند بینی مهم است، لازم است ویتامین A مورد نیاز خود را از رژیم غذایی خود دریافت کنید، بنابراین فلفل چیلی منبع عالی و افزودنی آسان برای هر وعده غذایی است.

بار دیگر این محتوای ویتامین C در فلفل چیلی است که اثرات مفیدی دارد، ویتامین C باعث ایجاد و حفظ کلاژن می شود که پروتئینی است که بخشی از پوست و موی سالم است.
کپسایسینی که قلب فلفل قرمز را ایجاد می کند را می توان به کرم ها اضافه کرد تا به رفع جای جوش و چین و چروک کمک کند زیرا منجر به افزایش جریان خون در ناحیه می شود.
هنگامی که فلفل با روغن زیتون طبیعی مخلوط شود، می تواند وضعیت موهای شما را بهبود بخشد و درخشش طبیعی آن را بازگرداند.
فلفل قرمز و سس چیلی می تواند به رشد گلبول های قرمز کمک کند، این برای افرادی که از کم خونی و خستگی عمومی رنج می برند مفید است، فلفل قرمز دارای محتوای مس و آهن بالایی است و به افزایش تولید کمک می کند.
کپسایسین عنصر کلیدی سازنده گرما باز هم مهم است زیرا فواید ضد التهابی دارد، این خاصیت ضد التهابی می تواند به کاهش علائم ناشی از آلرژی کمک کند و در برخی موارد به جلوگیری از آلرژی کمک کند.