این نان جو رژیمی خشک و هیچگاه یبس نشوید

آیا آرد جو همان آرد سفید است؟
آرد جو: این آرد از جو کامل تهیه شده است، این آرد مربوط به گندم نیست، اما همچنان حاوی مقداری گلوتن است. آرد با فیبر بالا ملایم با طعمی از آجیل است. با استفاده از آرد جو به جای آرد همه منظوره، مصرف فیبر خود را سه برابر می کنید.

آیا نان جو چاق می کند؟
فقط با 16 دلار در سال بپیوندید یا تمدید کنید. یکی نان جو رژیمی خشک است، جو سبوس دار حداقل فرآوری شده است. چربی و کالری کمی دارد، فیبر بالایی دارد، حاوی آنتی اکسیدان است و فواید سلامتی مختلفی دارد.

آیا جو باعث کاهش چربی شکم می شود؟
حاوی کالری زیادی است اما چربی بسیار کمی دارد. همه این عوامل نوشیدن آب جو را به یک استراتژی موثر برای به تاخیر انداختن گرسنگی و جلوگیری از خوردن میان وعده در بین وعده های غذایی تبدیل می کند.

هنگامی که با رژیم غذایی مناسب و ورزش ترکیب شود، می تواند به کاهش وزن کمک کند زیرا زمان بیشتری برای هضم طول می کشد و معده را سیر نگه می دارد.

کدام نان برای کاهش وزن مفید است؟
نان چند دانه دارای جو، گندم، جو، ذرت، گندم سیاه، ارزن و بذر کتان است. سرشار از فیبر و سایر مواد مغذی سالم است. همه اینها آن را برای کاهش وزن ایده آل می کند. شما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه می‌دارد و بنابراین از پرخوری جلوگیری می‌کند.

جو سالم تر یا گندم چیست؟
در حالی که هر دو غلات مغذی هستند، جو از نظر فیبر و بتاگلوکان کاهنده کلسترول غنی‌تر است و نسبت به گندم مواد مغذی کمتری را در طول فرآوری از دست می‌دهد. با این حال، مواد مغذی مهمی به آرد گندمی که قبل از استفاده از آن آسیاب می‌شود برای تولید ماکارونی، غلات و نان اضافه می‌شود.