اولین فریم عینک مگنت تولید شده در ایران که صادر هم می شود

تجزیه و تحلیل رنگ در انتخاب مفید خواهد بود، که به ما کمک می کند پالت رنگی را که برای ما مفید است تعیین کنیم. از آنجایی که رنگ‌های مختلف به افراد با رنگ‌های تیره و موهای تیره خدمت می‌کند و بلوندهای با پوست روشن و ظریف باید فریم‌های کاملا متفاوتی داشته باشند. اگر مطمئن نیستیم چه نوع زیبایی داریم، این مقاله همه شک ها را از بین می برد.
قاب های عینک – چه موادی را انتخاب کنیم؟
هر کسی که تا به حال از فریم عینک مگنت یا عینک آفتابی استفاده کرده است، می داند که انتخاب فریم مناسب چقدر مهم است.


از این گذشته، عینکی که می زنیم نه تنها یک وسیله جانبی کاربردی است که از ما در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند یا نقص بینایی ما را تصحیح می کند و به ما امکان می دهد واضح ببینیم – همچنین لوازم جانبی است که برای بسیاری از ما عنصر جدایی ناپذیر ماست. سبک فردی موضوع تطبیق فریم ها با سبک و نیازهای روزمره ما یک رودخانه است.
در مورد انتخاب اشکال برای کمد لباس، آرایش، نوع صورت و رنگ مو یا خود مدل مو صحبت های زیادی وجود دارد. به همان اندازه، بحث در مورد رنگ عینک وجود دارد که باید نه تنها با رنگ لباس انتخاب شده، بلکه با رنگ چهره ما نیز هماهنگ باشد.
در مقایسه با آنها، موادی که از آنها فریم های عینک ساخته می شوند، بسیار کمتر مورد بحث قرار می گیرند. حیف است – انتخاب درست آنها نه تنها بر سبک عینک ما تأثیر می گذارد، بلکه بر راحتی استفاده روزمره آنها نیز تأثیر می گذارد.

بنابراین در مقاله زیر به انواع موادی که بیشتر در تولید عینک طبی و آفتابی استفاده می شود می پردازیم.
ما تفاوت های بین آنها را شرح می دهیم، به مزایا و معایب آنها اشاره می کنیم و پیشنهاد می کنیم که کدامیک به خوبی نیازهای شما را برآورده می کنند. شما را به خواندن دعوت می کنیم