انفجار مهیبی که بر اثر نگهداری کنسرو ذرت شیرین به وقوع پیوست

حالا اگر دندانی برای غذای اشتها آور دارید، می توانید هر چند وقت یک بار با یک قوطی ذرت خامه ای خود را نوازش کنید، لقمه غنی، خامه ای و خوش طعم نه تنها شکم شما را شاد می کند، بلکه به سلامت شما نیز کمک می کند.

این آماده سازی ساده کنسرو ذرت شیرین که فقط از چند ماده تشکیل شده است، چربی و همچنین کالری کمی دارد، موادی مانند شیر و کره محتوای کلسیم را افزایش می‌دهند در حالی که مغزها طعم شیرینی به آن اضافه می‌کنند.

یک قوطی 9 اونس (255 گرم) ذرت خامه ای 180 کالری دارد، از نظر مقادیر روزانه بر اساس رژیم غذایی 2000 کالری، کل چربی 2% است که چربی اشباع شده 0% و محتوای سدیم آن 33% است.

علاوه بر این، پروتئین 0.14 اونس (4 گرم)، کل کربوهیدرات 1.34 اونس (38 گرم)، فیبر رژیمی 0.07 اونس (2 گرم) و شکر 0.49 اونس (14 گرم) است، با این حال، یک قوطی ذرت خامه ای ترجیحاً نباید بخشی از رژیم غذایی معمولی باشد.

همانطور که هر سکه دو روی دارد، یک قوطی ذرت هم فواید و هم عوارض جانبی دارد، در اینجا برخی از عوارض جانبی عمده ذرت هایی که در قوطی ها بسته بندی می شوند، آورده شده است.

یک وعده غذایی سالم و غنی شده با پروتئین، ویتامین ها، مواد معدنی، پتاسیم، فیبر غذایی و آنتی اکسیدان ها باعث سلامتی هر فرد می شود.

با این حال، برخی از مشکلات سلامتی وجود دارد که ممکن است از خوردن بیش از حد ذرت ایجاد شود، خوردن ذرت بدون شک برای افرادی که به اعتدال زیاده روی می کنند مفید است.

خوردن بیش از حد هر ماده غذایی می تواند برای بدن مضر باشد، ذرت حاوی مقادیر زیادی سلولز است، به همین دلیل زیاده روی ممکن است باعث برخی مشکلات گوارشی مانند یبوست، نفخ، درد شکم و گرفتگی عضلات شود.

از آنجایی که ذرت دارای کربوهیدرات و قند بالایی است، افرادی که رژیم کتوژنیک دارند از این غلات غنی از کربوهیدرات دوری می کنند.

یکی از مخوف ترین بخش های مواد غذایی کنسرو شده، سدیم اضافی آن است که به افزایش ماندگاری محصول کمک می کند، با این حال، مصرف بیش از 0.0.8 اونس (2300 میلی گرم) سدیم برای یک رژیم غذایی معمولی توصیه نمی شود، به ویژه برای افرادی که مستعد سطوح بالاتر فشار خون هستند.

به طور کلی، قوطی متشکل از دانه های ذرت ساده یا بدون نمک است یا حاوی مقادیر ناچیزی نمک است، این محصولات برچسبی را نشان می دهند که آنها را به عنوان “چشیده شده” نشان می دهد.

اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید، مطمئن شوید که از چنین محصولات «چشیده» حاوی نمک دوری کنید، یا می توانید با تخلیه ذرت آغشته به محلول نمک، مصرف سدیم را به حداقل برسانید.