استفاده از چاقو زنجان تاشو برای سر بریدن انسان در چین

این مقاله نباید تیز باشد: یک چاقو زنجان تاشو بدون لبه برش و بدون نوک، یک محصول تیغه ای است. تنها استثناء در مورد تیغه یا نوک تیز، یک چاقوی جیبی تاشو است و فقط در صورتی که تیغه از 3 اینچ بیشتر نباشد.

این معمولاً چاقوهای ارتش سوئیس را می گیرد. “چاقوی جیبی تاشو” به معنای فورا تاشو است، به سادگی با فشار دادن آن در جای خود. اگر به هر اقدام دیگری نیاز باشد، مانند فشار دادن یک دکمه یا رها کردن یک گیره ، چاقو یک چاقوی جیبی تاشو نیست.

تمام اجناس تیغه ای دیگر که به وضوح چاقوی جیبی تاشو نیستند، به عنوان مثال چاقوهای آشپزخانه یا تیغ های برش دار تاشو، صرف نظر از طول، مشمول این قانون می شوند.

یک چاقوی جیبی تاشو کمتر از 3 اینچ اگر با نیت لازم حمل شود، یک سلاح تهاجمی خواهد بود. به طور مشابه، یک پیچ گوشتی یک محصول تیغه ای نیست، اما می تواند یک سلاح تهاجمی باشد.

سلاحی که برای آسیب رساندن به یک فرد ساخته شده است “فن نفسه تهاجمی”. نمونه هایی از این چاقوها عبارتند از: چوب شمشیر، چاقوهای تلنگر (به یادداشت زیر)، شوریکن (یا “ستاره های مرگ”)، چاقوهای پروانه ای، چنگال دستی، چاقوی سگک کمربند، خنجر فشاری، “کیوکتسو شوگ” که طول دارند.

از طناب، طناب، سیم یا زنجیر که در یک انتها به چاقوی قلابی بسته شده است. سلاح هایی که برای هدفی بی گناه ساخته می شوند، مانند تیغ، چاقوی قلمی و برخی از انواع چاقوهای غلاف، فی نفسه توهین آمیز نیستند.

سلاحی که برای این منظور ساخته نشده است، اما برای آن اقتباس شده است، به عنوان مثال. اشیایی با تیغی که داخل آنها قرار داده شده یا نصب شده است یا بطری عمدا شکسته شده است.

اسلحه ای که نه ساخته شده و نه برای آسیب رساندن تطبیق داده شده است، بلکه هدف آن است که شخص برای جراحت از آن استفاده کند، مانند جایی که متهم یک چاقوی قفلی، یک چاقوی استانلی یا یک خنجر به قصد جراحت همراه دارد.