آلو سیاه خشک حاوی اسید اگزالیک هستند که می تواند منجر به مشکلات معده و کلیه شود

گردو را پوست گرفته و خرد کنید، آلو سیاه خشک، گودال و به صورت نوار برش دهید. تمام محصولات را تا دمای اتاق خنک کنید. پیاز، هویج، گردو و آلو را با هم ترکیب کرده، مخلوط کنید. به صورت لایه لایه در بشقاب قرار دهید: قارچ ها، سپس یک لایه از مخلوط، دوباره قارچ ها و غیره. هر لایه را با سس مایونز بمالید. سالاد تمام شده را می توان با نصف آلو و خرده های گردو تزئین کرد.

plums

کیک با آلو . شما نیاز دارید: کره – 50 گرم، شکر – 1 فنجان، تخم مرغ – 3 قطعه. عسل – 2 قاشق غذاخوری ودکا – 2 قاشق غذاخوری. سودا – 1 قاشق آرد – 3 فنجان. برای خامه: خامه ترش – 1 لیتر، شکر – 1 لیوان، گردو – 40 عدد. آلو – 200 گرم.
روش پخت. کره را آب کنید، شکر را اضافه کنید، تخم مرغ ها را بزنید، خوب مخلوط کنید. عسل، ودکا، سودا را اضافه کنید. مدام هم بزنید و به تدریج ۲ پیمانه آرد اضافه کنید. سپس اجازه دهید خمیر خنک شود.

1 فنجان آرد را به خمیر سرد شده اضافه کنید. خمیر را به 10-11 قسمت تقسیم کنید، آنها را باز کنید. کیک ها به سرعت پخته می شوند – 1-2 دقیقه. کیک های پخته شده را با شربت شیرین خیس کنید تا کیک نرم تر شود و خامه زودتر خیس بخورد. با خامه بمالید، لبه ها را کوتاه کنید، با خرده های خرد شده بپاشید یا تزئین کنید. کیک باید یک شبه یا 4-5 ساعت دم بکشد.

در شبکه اجتماعی بازنشر کنید.

از این گذشته، هیچ سابقه ای از اینکه چه کسی آنها را پردازش کرده و چگونه، چه کسی آنها را بسته بندی کرده، چگونه در یک انبار – در کیسه یا به صورت فله – ذخیره شده است، وجود ندارد. حتی اگر فکر نمی کنید چند نفر تا زمانی که به میز ما رسیدند این میوه های خشک را لمس کردند، در مرحله اولیه می خواهید از خود محافظت کنید.